Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Gravid - 1år Hej! Någon som vet något om detta märke och dess barnvagnar? Någon av er som rentav har en sådan?
2
Svar
23
· Visningar
5 056
Senast: Emle
·
Gravid - 1år Jepp Isak fick sin första tand idag. Hela förra veckan var han trött, snorig, hostade osv och idag kom tanden:banana:
Svar
11
· Visningar
983
H
Gravid - 1år Hur är det där med att ha mens fast man är gravid? har hört att endel har haft mens även fast dom är gravida men då att de har vart...
Svar
7
· Visningar
13 003
Senast: Fellow04
·
Gravid - 1år Hej! Nu när man behöver slänga fram brösten i tid o otid kanske det är behändigt att ha några kläder som är anpassade till det... Hur...
2
Svar
26
· Visningar
3 397
Senast: Dorro
·
S
Gravid - 1år hejsan! jag vet inte var jag ska vända mig längre... jag och min kille väntar vårat första barn (är i vecka 29+1) Barnet var inte...
Svar
15
· Visningar
1 418
Senast: strösslet
·
Gravid - 1år Jag vill bara meddela vårt tokiga rekord... Vi bor ju ganska nära Solvalla och tycker att det är ett trevligt familjenöje att ta oss...
Svar
3
· Visningar
1 060
Senast: BitterAss
·
V
Gravid - 1år Hejsan Hoppsan! Tänkte bara höra med er som födde med Kejsarsnitt. Hur lång tid läkningen tog. Hur länge ni hade ont i såret, när ni...
2
Svar
22
· Visningar
16 918
Senast: Bebben
·
Gravid - 1år Finns det någon statistik för hur förekommande det är att ett barn drabbas av handikapp som följd av en komplicerad förlossning?
Svar
15
· Visningar
4 626
Senast: mik
·
B
Gravid - 1år Ja, sitter just nu och tittar på Förlossningskliniken på TV4 Fakta. Jag vet inte om det är en bra idé eller ej, då jag lider av denna...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Mitten
·
T
Gravid - 1år ojojoj vad fort det går!! Dags att barnsäkra hemma... vi har köpt såna där fina händer på Ikea som man ska klistra fast på bordskanter...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år När började ni med smakportioner till era små? I vilken omfattning, och hur fort gick ni över till "vanlig mat"? Jag gillar och amma...
2
Svar
27
· Visningar
2 211
Gravid - 1år Oscar (6 mån på tisdag) har alltid varit lätt att söva och har jämt (Nästan) somnat om lugnt & snällt när han vaknat under natten för...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Jag fick en Theo förra måndagsnatten. Jag hade inte så stora förhoppningar att kunna amma, men faktiskt så fungerar det:). Jag fick en...
2
Svar
20
· Visningar
3 075
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år :bump::banana::bump:GRATTIS till dottern!!! :banana::bump::banana: Visste inte om jag tordes skriva en grattis tråd men nu är jag...
Svar
14
· Visningar
1 079
Senast: sassiball
·
Gravid - 1år Mina ridbyxor börjar bli lite väl tajta i midjan och jag vill gärna fortsätta rida, men vad ska jag göra? Den där haken på byxorna...
2
Svar
22
· Visningar
2 046
Senast: Gnarpis
·
M
Gravid - 1år Jag är gravid i v.17 (16+3) men en del tycker jag äter för ofta/mycket... Vad anser ni? Jag kör med tre timmars intervall då jag mår...
Svar
18
· Visningar
1 606
Senast: jerseyko
·
O
Gravid - 1år Nu måste ni vara ganska less på dessa "tänk om jag är gravid frågor" men här kommer en till. Skulle ha mens förra veckan, har alltid...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: vippan
·
Gravid - 1år En sån baby bassinet eller vad det heter - är det värt? En som man hakar fast i väggen längst fram i planet. Bokade på detta på vår resa...
Svar
6
· Visningar
1 973
Senast: vippan
·
Gravid - 1år Jag är nyfiken på den ungefärliga kostnaden för 100% mjölkersättning (ingen amning) under de första sex månaderna?
Svar
2
· Visningar
996
Senast: Mynta2
·
B
Gravid - 1år Använder mitt hemliga nick då jag inte vill att vissa personer ska veta att vem jag är. Jag funderar på om jag precis fått ett...
Svar
3
· Visningar
2 418
Senast: Bollibumparumpa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka