Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Har en hoppgunga av märket Babyseat fråb Babyproffsen men det är tyvärr ingen bruksanvisning med. Är det någon som har en sådan...
Svar
4
· Visningar
3 476
Senast: Piffelina
·
N
Gravid - 1år Idag har vi varit på ul. så underbart att få se den lilla busen igen. vi frågade om dom kunde se könet. jag sa att jag trodde att det...
Svar
6
· Visningar
1 052
Senast: Comfort
·
Gravid - 1år Tidigare har han kravlat sig fram. Fort som fasen går det men nu kryper han riktigt:) Reser sig mot möbler och går längs dem gör han...
Svar
15
· Visningar
1 175
F
Gravid - 1år idag var jag på apoteket och skulle köpa omega 3 eftersom jag inte äter nån fisk alls och tänkte att lilla bäbisen behöver det, men då...
Svar
7
· Visningar
1 257
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år vad använder ni för tvättmedel till era bebisars kläder, sänkläder handdukar osv??
2
Svar
23
· Visningar
2 189
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år Jag ställde mig i duschen för att mota bort lite ryggont. När jag satt på toaletten (som jag använder som stol...) tyckte jag att mina...
Svar
18
· Visningar
3 756
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Sonen går numer enbart att få att sova inne. Enda sättet är att gå ut och gå med honom eller sätta honom i bilen och åka. Men jag har...
2
Svar
31
· Visningar
2 080
Gravid - 1år Jag har två små barn en på 8 månader och en på 22. Jag har haft sex ed sambon två gånger sedan jag födde minstingen. Båda gånger har det...
Svar
14
· Visningar
2 629
Senast: pernilla_s
·
F
Gravid - 1år nu börjar jag bli orolig att det visst blev nåt fel igår :crazy: mina tuttar har krymt! de är nästan mindre nu än precis efter...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: tinissen
·
F
Gravid - 1år Det var vinterkräksjukan:crazy: först mådde jag illa, sen fick jag grymt ont i magen och blev orolig att det var missfall på gång, sen...
Svar
7
· Visningar
909
Senast: kpist
·
Gravid - 1år Eller vad är det frågan om? Sonen, precis 4 månader, har sovit så dåligt 2 sista nätterna. Vaknar var 2-3 timme. :crazy: Detta efter att...
Svar
6
· Visningar
2 459
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år Jag har hunnit bli tjugo år gammal nu och min man är 28. Vi har ett fast och stadigt förhållande och eftersom vi båda är vuxna och inte...
Svar
14
· Visningar
1 621
Senast: CillaW
·
S
Gravid - 1år Jag fick ett glädjande besked av tjejen igår, jag ska bli pappa igen... Nu till min fråga på namn (både kille och tjej) Lista era...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 643
F
Gravid - 1år Hej alla! Det är ju tidigt ännu men jag är i alla fall gravid vad det verkar nu, efter ett tags "slit". Men nu dyker ju allt det...
Svar
8
· Visningar
1 217
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Nu sitter jag ensam här hemma och stortjuter. Jag vet att jag bara överreagerar och att det inte alls är så farligt som jag får det...
Svar
3
· Visningar
1 143
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Har nu äääntligen köpt en ny vagn, har gått och spanat på den jättelänge och i går fick jag ett bra pris och klippte till :bump: En...
Svar
5
· Visningar
1 120
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år ... jag vet inte om jag har förstått det rätt, när många skriver att dom är i t ex vecka 16+4. Betyder det att 16 veckor och 4 dagar...
Svar
10
· Visningar
1 037
Senast: Gnarpis
·
Gravid - 1år Igår var vi äntligen på den privata ultraljudskliniken och fick kolla på bebisen (slutet av v 27) i 3D/4D. :love: Och nu vet vi att...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Har man i Sverige möjlighet att adoptera bort sitt barn utan några speciella skäl (säg exempelvis att man blivit gravid av misstag och...
Svar
19
· Visningar
16 146
Senast: mik
·
F
Gravid - 1år jag har fått plus!!! efter två års väntan!:banana: fast nu dyker en massa tankar upp kommer vi klara det? VILL jag verkligen...
2
Svar
22
· Visningar
1 981
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar