Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Är det vanligt att få mörkare färg runt bröstvårtan tidigt? alltså inte i ytterkant då..utan runt mitten. OM jag skulle vara gravid så...
Svar
2
· Visningar
1 230
Senast: Calazirya
·
D
Gravid - 1år Efter veckor med förvärkar, många resor fram och tillbaka till sjukhus och många disskusioner om igångsättning så kom han av sej själv...
Svar
11
· Visningar
1 051
Senast: Dandyridge
·
Gravid - 1år Är det någon som hämtat ut babyboxen på babyproffsen nyligen (den från pampers)? Jag hämtade ut den idag och blev lite förvånad, i...
2
Svar
31
· Visningar
5 040
Senast: memma
·
Gravid - 1år Nu tänker jag inte på handikapp pga förlossningskomplikationer utan förståndshandikapp, en risk vilken sägs öka med kvinnans ålder...
2
Svar
21
· Visningar
3 720
Senast: No1
·
Gravid - 1år JAg vet att det kanske finns hundra trådar om detta men jag måste få ställa min fråga/fundering. Vi (min man och jag) har en son på 3...
Svar
10
· Visningar
1 044
Senast: lovehorses
·
Gravid - 1år Nu har jag gått 11 dagar över tiden, och jag har fruktansvärda värkar som kommer oregelbundet naturligtvis, jag har inte sovit på tre...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Har en svärmor som vill att jag ska vara med på alla diverse aktiviteter. I höstas slutade jag på ridskolan/kören för att jag knappt såg...
Svar
6
· Visningar
1 099
Senast: Nillizan
·
Gravid - 1år Sådär, jag har hållt mig undangömd några dagar nu då min son behagade komma till världen. Jag har tidigare skrivit att han har ett...
2
Svar
31
· Visningar
2 646
Gravid - 1år Häromdagen fick jag riktigt ont i magen när jag var ute och gick med hundarna. Det kändes som något tryckte till vänster om naveln...
Svar
5
· Visningar
1 928
Senast: Freyja_bus
·
B
Gravid - 1år Nu gnäller jag igen :p Jag undrar bara, om ni också blir sjukt andfådda av minsta lilla? Är i vecka 17+4 (18) och det är inte...
Svar
8
· Visningar
1 965
Senast: eyz
·
N
Gravid - 1år Jag har varit ute o kikat på barnvagnar i veckan! Verkligen kul! Längtar tills jag får köra omkring på min bebis! :bump: Tanken har...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: turbofling
·
A
Gravid - 1år Ja vad gör man?? är nu i 11+2 och äter pimperan (tror jag det heter) men är extremt illamående på kvällarna ändå. Hur har ni andra...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Idag hämtade vi vår vagn + Babyskydd Det blev en Emmaljunga Edge Duo 2009 - Pro Forest Och en Akta Graco Logico S 2009 - Geoffery...
Svar
16
· Visningar
1 563
Senast: memma
·
Gravid - 1år Detta är ju bara nyare modell av dåtidens slamkrypare var och varannan människa traskade runt i. Vi har sånna till vår dotter, och inte...
Svar
10
· Visningar
1 619
Senast: kpist
·
Gravid - 1år Viking är ju en rätt så lång kille, vid 3 månader mätte han 64,5 cm och vägde 6,5 kg. Nu 2 veckor senare har han väl växt ytterligare...
Svar
12
· Visningar
1 620
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år hur har ni som varit hemma ett par veckor innan förlossning fördrivit tiden??? jag har 3 veckors studier kvar sen ska jag vara hemma...
Svar
11
· Visningar
1 209
Senast: jerseyko
·
K
Gravid - 1år som mig :p Hur har ni löst det hela? Om ni har haft skötbordet någon annanstans, hur har ni löst vattenfrågan?
2 3
Svar
45
· Visningar
11 978
Senast: elbereth
·
Gravid - 1år Hörde en grej igår som jag blev väldigt fundersam över. Hade en diskussion om hur man får barnen att sova hela natten. Var en där (en...
2
Svar
22
· Visningar
1 914
Senast: lobell
·
V
Gravid - 1år Jag är helt borta när det gäller FP och hoppas det finns någon annan här som sitter i samma sitts som mig och kan hjälpa mig med detta...
Svar
10
· Visningar
1 383
Senast: valentino-95
·
Gravid - 1år Vet inte om det finn sen sån här tråd, men kunde inte hitta nån i allafall. Hur ser ni ut när det är mörkt ute. Visar bild på vår...
Svar
9
· Visningar
1 208
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2