Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag fick missfall i tisdags. Har 4 barn redan och 2 är under 3 år, så detta var inget planerat barn. Sambon blev glad, men jag tänkte...
Svar
11
· Visningar
2 007
Senast: lobell
·
Gravid - 1år Hej! Nu har jag en tid i dag kl 14 för bedömning inför igångsättning. Jag antar att de kommer sätta igång mig, men man vet ju aldrig...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
23 724
Senast: Esperanza_1980
·
Gravid - 1år Lille L drabbades av magsjuka igår på dagen, spydde som en räv hela eftermiddagen och kvällen. Vi fick rådet att amma ofta och lite...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Jag ska vara borta från lilla E några timmar imorgon, är det dumt att ge honom ersättning istället för att pumpa ur? Jag tycker det är...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: Kallebus
·
  • Låst
Gravid - 1år Januari -08 1/1 - vindvissla - första barnet Sam kom 10e jan 05.18 5/1 - Hera- Första barnet Blev en liten flicka 27/12 4/1 - Valborg...
30 31 32
Svar
632
· Visningar
51 910
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Min närmsta vän och hans fru förlorade sin son inatt, tre timmar efter förlossningen. Det är så fruktansvärt hemskt att det inte går...
Svar
12
· Visningar
1 807
Senast: sassiball
·
Gravid - 1år Nu när man har börjat handla bebis-mat har jag upptäckt att det är sjukt viktigt att kolla bäst-före datum! Jag köpte en gröt för ngn...
Svar
8
· Visningar
2 164
Senast: Ajda
·
Gravid - 1år Ja, hur gamla var era barn när ni började bära dem på ryggen? I instruktionerna står det ju från 8 kg, men har det inte också att göra...
Svar
6
· Visningar
3 410
Senast: Luna10
·
Gravid - 1år Min lilla skrutt har börjat gallskrika så fort man sätter sig i bilen. Ibörjan så sov han alltid, sen så började han skrika när bilen...
Svar
4
· Visningar
1 217
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år men det hindrar ju ingen att kolla runt efter framtida aktiviteter. Jag och sambon diskuterar att sälja en eller två motorcyklar och...
Svar
10
· Visningar
1 308
Senast: Petronilla
·
Gravid - 1år Nån här som gjort det? Gav ni profylax och isf vilket? Jag tror Malarone är bäst och det kan ges från 11 kg. Men det är ju fortfarande...
Svar
5
· Visningar
1 074
Senast: Rina
·
Gravid - 1år Jag hade tänkt att fråga min kusin om jag kunde låna hennes babyskydd, men det känns lite läskigt att låna, tänk om det händer något med...
2
Svar
24
· Visningar
4 773
Senast: turbofling
·
S
Gravid - 1år hejsan! jag har fått sån klåda under trampdynorna... jag är i vecka 27 och undrar om de kan ha något med saken att göra? jag har...
Svar
7
· Visningar
3 834
S
Gravid - 1år Hejsan! Är nu i vecka 31+5 och har hela tiden mått hur bra som helst... Fick reda på igår att mitt blodtryck blivit högt och då jag...
2
Svar
20
· Visningar
4 862
Senast: mul
·
Gravid - 1år En liten Saga föddes den 9 Januari. 3255gram och 51cm lång. Allt gick toppen och förlossningen gick undan. Hon hade bråttom den...
2
Svar
38
· Visningar
2 919
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år vilken salva använder ni?? ni som provat mer än ett märke på zinksalva, har ni märkt någon skillnad mellan olika märken och vilka...
Svar
18
· Visningar
3 966
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Jaha, så kan det gå. :( Men allt var bra med bebisen i magen och livmodertappen var opåverkad i alla fall, en tröst och känns skönt att...
2
Svar
20
· Visningar
3 005
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Vi köpte ett paket Libero blöjor förut och dom läckte nästan hela tiden. Gjorde slut på det paketet och köpte våra kära Pampers...
2
Svar
37
· Visningar
3 451
Senast: Naggur
·
F
Gravid - 1år Chiao, alla. Måste slänga ut lite frågor här, då sjukvården bara läser innantill i manualen som en rakad apa som kan skriva maskin...
2
Svar
20
· Visningar
21 834
Senast: Bri
·
F
Gravid - 1år jag skulle haft mens igår, ömma bröst som vanligt, kanske tydligare blodådror kan inte veta riktigt för jag brukar inte glo om det...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: Blueberry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka