Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

J
Gravid - 1år Jag är i v 40+4 och funderar på om någon mer här inne går på övertid nu? Hade inte haft något emot att gå över bara det inte hade...
Svar
12
· Visningar
1 790
Senast: Petronilla
·
S
Gravid - 1år Slutade era små äta själv på natten och i så fall hur gamla var de då? Eller har ni gjort på något speciellt sätt för att de inte ska...
2
Svar
35
· Visningar
2 733
Senast: vindvissla
·
H
Gravid - 1år Någon som har elr haft det? Vad hade ni för symptom? Påverkar cyctor så det blir svårt att bli gravid? :S Nu på senaste tiden har ja...
Svar
2
· Visningar
1 332
Senast: HBB
·
Gravid - 1år Titta vad jag hittade:love: http://www.coolstuff.se/Henry_Warmheart Perfekt för barn som inte vill läggas i en kall säng ju
Svar
10
· Visningar
1 176
Senast: Minta
·
Gravid - 1år Isak har någon mysko min för sig när han blir trött. Ögonen far licksom uppåt och i kors eller vad man ska säga. Ser skitläskigt ut...
Svar
8
· Visningar
1 160
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Ja som rubriken lyder. När ska man meddela arbetsgivaren att man vill gå tillbaka till sitt jobb efter sin föräldraledighet? Vi hade...
Svar
6
· Visningar
2 050
Senast: amalia
·
Gravid - 1år Ni som har fått/ska få, hur valde ni namn på ert barn? Har ni veta jämnt vad ert barn ska heta? Eller blev det någon sorts...
2
Svar
30
· Visningar
2 151
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Pratade med en läkare idag (erhm och en annan förra veckan) som båda börjat fundera på kejsarsnitt. Jag förstår deras tankar till det...
2
Svar
25
· Visningar
2 919
Senast: Björk
·
Gravid - 1år var på babyproffsen i förra vecka och hämtade gratispaketet från pampers, och fick ju givetvis massa prover på saker och lite...
Svar
6
· Visningar
1 130
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Antingen ni som har varit eller ska vara :) - Hur långt innan BF var ni mammalediga och tog ut föräldrapenning? - Hur länge var ni...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 984
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Har egentligen bara en väldigt enkel fråga; När började er föräldrautbildning? Vi har nu fått tiderna för vår, vilken sker på...
2
Svar
22
· Visningar
2 132
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år En sak som jag har tänkt på länge, men inte funnit några svar på. Om jag t.ex ska ställa upp som surrogatmamma till ett par som inte...
Svar
6
· Visningar
1 568
Senast: astronaut
·
Gravid - 1år Jag vet inte om nån redan frågat detta tidigare, men då det verkar ha varit värsta babyboomen i vintras så började jag fundera på om man...
Svar
15
· Visningar
1 441
Senast: Emtherlia
·
Gravid - 1år My rycker en del i sömnen. Ibland är det bara någon enstaka ryckning, men ibland kommer det flera på raken och även med lite ljud till...
Svar
5
· Visningar
4 592
Senast: lillamyggan
·
Gravid - 1år Jag har inte tillräckligt med bröstmjölk. Detta har framkommit då Lillemannen inte går upp i vikt. När han föddes så vägde han 4205...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 752
Senast: Madick
·
G
Gravid - 1år Skriver under ett annat namn nu. Det är så att jag fick reda på att jag var gravid för ca 3veckor sen med tankte på att min mens inte...
2
Svar
36
· Visningar
2 484
Gravid - 1år Är nu i slutet av vecka 32 och har känt mig sådär jobbigt trött som man gör i början. Mitt HB är väl inte världsbäst men inte...
Svar
14
· Visningar
4 255
Senast: mizzcat
·
Gravid - 1år Jag har nog världens dummaste fråga nu. Jag käkar p-piller sen snart 4 månader, dom två första perioderna kom som dom skulle, men den...
Svar
13
· Visningar
2 521
Senast: cowgirl81
·
Gravid - 1år Stackars lilltös har fått svamp i underlivet pga att blöjan har suttit lite för tätt. Har prövat redan med inotyol, men det har inte...
Svar
10
· Visningar
2 901
Senast: Mynta2
·
H
Gravid - 1år Jag har kanske en knäpp fråga men jag måste iaf fråga:P Jag käkar p pillret jasmine 28 och har knaprat dom i tre år nu och dom har...
Svar
2
· Visningar
2 366
Senast: HBB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka