När mjölken inte räcker till

Sv: När mjölken inte räcker till

*knapplån*

Han hade gått upp 680 g på två veckor. Nu börjar jag istället bli orolig att han går upp för mycket.

Den senaste dagen har han inte heller längre varit nöjd med att bara amma utan han har velat ha ersättning också. Suck varför kan det inte bara flyta på? Nu börjar jag bli nojig om han är hungrig eller inte. Det känns som om jag hela tiden letar efter tecken på att han vill ha mat. Vill ju inte att han skall gå hungrig.

Mvh

Tora

Sv: När mjölken inte räcker till

Varför inte släppa vågen och se på hur ditt barn MÅR istället? Ser jag på bilder på mina så var de sjukt "feta" innan de började krypa, sen rasadet det fort. Hellre rejält hull så de har att ta av när/om de blir sjuka, annars blir det väldigt jobbigt.

Liknande trådar

Gravid - 1år Känns som att vi har hamnat i ett moment 22 med sonen. Han är 3,5 månad och går inte upp i vikt som han ska på enbart amningen (tappat...
2
Svar
38
· Visningar
4 679
Senast: inverterad
·
Gravid - 1år Det är verkligen kris här, tacksam för alla råd. Hör jag en till som babblar om att det sprutar mjölk ur brösten klöser jag ögonen ur...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 083
Senast: cirkus
·
Småbarn Hej, skall försöka att skriva så kort jag kan! Jag har en son som i morgon blir exakt 2 månader! Jag började för ca 2 veckor sedan att...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 519
Senast: Raderad medlem 19815
·
Småbarn Det är många trådar om matproblem av olika slag uppe nu, så jag tänkte att jag skulle följa trenden =) Lilla Maja 16 månader är helt...
Svar
7
· Visningar
1 498
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka