Föräldrautbildning?

Sv: Föräldrautbildning?

Vi fick aldrig någon under första graviditeten, eftersom den dåvarande BM fick ryggskott när det var dags. Hon missade första tillfället av tre och tyckte sen inte det var lönt att hålla två gånger av tre, så det blev inget. Nu är det ju andra graviditeten och då räknas man väl som veteran eller något och får ingen. :p

Sv: Föräldrautbildning?

var samma för oss :) sent! Sista träffen kom inte en på... dom råkade få lite "för tidigt" :rofl:

Det roligaste var att vi var beräknade näst först men fick sist. :rofl:
Jag minns hur jag morrade när jag på övertid såg en efter en hade fött på webbisar... hehe

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 502
Senast: Gunnar
·
Gravid - 1år Måste dela med mig av detta då det känns otroligt jobbigt och min sambo är inget vidare stöd. Jag blev gravid med första barnet i...
Svar
17
· Visningar
4 403
Senast: Voeux
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
23 003
Senast: LenaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Inredningstråden nr3
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur