Nu gäller det... kanske!

Sv: Nu gäller det... kanske!

Åhhh vilken godbit ni fått:love:
Åter igen, stort grattis!!!!!!

Hon är jättefin Julia, bra jobbat! Jag blir ju alldeles tårögd av att titta på bilderna :love: Och herrejävlar kvinna, krystarbete i två timmar! Jag tyckte det var jobbigt att hålla på i en timme bara. Du är gjord av tuffare virke än de flesta, helt enkelt. Se nu till att de dina pysslar om dig och passar upp dig ordentligt, så du får vila i matfakbriks- och trygghetspauserna.

kl

Tusen tack för alla gratualtioner! Hon är helt bedårande underbar och jag är så lycklig! I morgon ska vi till barnläkaren, så ni får en uppdatering efter det =)

Nu ska här bytas bajsblöja igen för femtielfte gången!

//JUlia

Vad härligt :) Jag längtar efter att byta blöjor! Ja allvarligt!

Vill höra din förlossningsberättelse sen när du har ork och tid :)

Stort GRATTIS! En riktig liten sötnos :love:

Din tråd har verkligen varit en riktig nagelbitar;).

kl

Idag har vi varit på läkarundersökning och allt var bra med lilla My =) Hon är rätt trött nu, har varit en händelserik dag för henne. Fy vad hemskt det var när de skulle ta pku test på henne! Jag höll nästan på att börja gråta själv, lilla snuttan...

Förutom att brösten spänner och bröstvårtorna gör ONT så är det helt fantastiskt underbart att vara mamma :love:

//julia

Kan du inte bomba med fler bilder? :love:

Jag valde att gå ur rummet under PKU-testet :rofl: men hon sa inte ett pip dom trycker ju i dom nån sockerlösning och sockergalning var hon väl redan då :angel:

Har inte skrivit innan, men följt dig här under din graviditet så måste bara säga GRATTIS till ert fina underverk!!!!!!

Kan du inte bomba med fler bilder? :love:

Jag valde att gå ur rummet under PKU-testet :rofl: men hon sa inte ett pip dom trycker ju i dom nån sockerlösning och sockergalning var hon väl redan då :angel:

Sockerlösning?
Jag ammade under tiden och Valle märkte inte ens av nålen, hon rotade runt ganska länge innan hon hittde blodådern som smet undan hela tiden.

My fick inte heller någon sockerlösning, utan hon hängde vid bröstet helatiden. Barnmorksan höll på jättelänge med att få ut något blod och det ryckte till flera gånger i den lilla kroppen... usch!

Igår fick My sitt första bad och det var inte roligt, men det kan bero på att hon var lite hungrig. Idag har vi inspekterat det nya huset men mest suttit i soffan och myst :love: Livet är underbart!

Här kommer en bild till =)
http://www.pixbox.se/pic_show_id25929646.html

Antar att tråden egentligen fyllt sitt syfte nu och att jag sedan får börja uppdatera i småskruttetråden med nya bilder =)

//Julia

Naaaaaw...Lilla My är ju bara så ljuvligt söt :love: Ser fram emot att se fler bilder av henne i småskrutte-tråden..längtar tills jag själv oxå kan medverka där..

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 596
Senast: Grazing
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 128
Senast: Bapelsin
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka