Babyskydd, Ellos

Sv: Babyskydd, Ellos

Jag köpte en Akta Graco med bas för 795 häromdagen, en ny på babyproffsen.. Det var för att den nya gracon har kommit och då ska denna säljas ut..

Jag har en äldre som vi hade till grabben, men den är utlånad och jag skulle få tillbaka den förra veckan och den har fortfarande inte kommit hem..

Nu kommer vi ha en bas i varje bil och ha den nya stolen och lägga undan den gamla..

KL

Jag köpte babyskydd från Ellos. Det har varit helt okej. Inga problem med det. Mina barn har trivts i den. Jag har inte märkt några problem alls med kvaliteten.

kl

Nu har det det blivit ändade funderingar igen. Blivande farmor vill nog köpa ett babyskydd åt oss, och då köper vi nog ett lite dyrare som fått bra resultat i tester.

Så har ni tips på babyskydd som ligger runt 1000-1500kr? Vart kan man läsa testresultat?

(har skrivit upp brioskyddet som tipsades om tidigare)

Utan bas.
Har ingen egen bil, utan kommer låna mina föräldrars ibland och då måste vi iaf ta ut basen mellan gångerna. Sen när vi flyttar ner till Österrike känns det lite osmidigt att ta med basen.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 790
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 757
Senast: Calmiche
·
Äldre Hej! Jag är generellt dålig på matematik och att tänka klart juridiskt är inte min bästa förmåga just nu, så jag skulle blir jätteglad...
2
Svar
35
· Visningar
5 438
Senast: lbb
·
Gravid - 1år Hej! Jag skulle behöva lite tankar kring den situation jag nu hamnat i. Jag behöver få skriva av mig, vill inte berätta om detta för...
2
Svar
26
· Visningar
4 791
Senast: Snö
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30