Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Alla frågar mig om jag vet hur jag vill ha det under förlossningen, men hur ska jag kunna veta det? Jag har ju aldrig fött barn...
2
Svar
30
· Visningar
2 632
Senast: Magini
·
B
Gravid - 1år Hej! Jag är gravid med mitt första barn och jag har fått otrolig värk i ryggen nu på sista tiden. Är i V 25 och har väl haft ont...
Svar
11
· Visningar
4 841
Senast: bestatjejen
·
N
Gravid - 1år Det har nu gått snart 9 veckor sedan förlossningen och på tisdag ska jag på efterkontroll. Jag har läst på lite om preventivmedel och...
2
Svar
39
· Visningar
14 707
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Vi har pratat om det och pratat om det men aldrig har det blivit av. Idag tog jag tag i sovrummet! Det är allt annat än stort men vi...
Svar
9
· Visningar
1 144
Senast: MittNyaJag
·
E
Gravid - 1år världens finaste tjej kom till världen den 14 kl 16:32. från att jag satt hemma på köksstolen utan värkar och vattnet gick till att...
2
Svar
24
· Visningar
1 898
Senast: snorleif
·
N
Gravid - 1år Använder annat nick eftersom jag tycker detta känns ganska privat.... Vaknade i morse (38+4) av att det rann... kände att trosorna...
Svar
14
· Visningar
3 149
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Jag är anställd av ett bemanningsföretag som konsult. Jag ska börja jobba den 2 februari (om jag nu inte blir sjukskriven av läkaren)...
Svar
6
· Visningar
954
Gravid - 1år Hur går man vidare från smakisar? Nu äter Tuva det man ger henne och hon har kommit på tekniken med att svälja. Hon gapar som en...
Svar
8
· Visningar
874
Senast: mino
·
M
Gravid - 1år jag behöver lite tips, en kompis till mig är gravid & jag undrar vad som är farligt under en gradivitet alltså saker man inte får göra...
Svar
17
· Visningar
1 509
Senast: jerseyko
·
A
Gravid - 1år Jag är inte ledsen, inte arg bara helt tom, Jag gjorde en abort för tre år sedan (en medicinsk) men allt kom inte ut, kom tillbaka på...
Svar
6
· Visningar
1 230
Senast: mik
·
Gravid - 1år Jag har blivit tillfrågad om jag kan hjälpa till med lite in/utsläpp av ett par hästar och funderar på om jag kan fixa det med...
2
Svar
24
· Visningar
3 931
Senast: Lydia
·
B
Gravid - 1år Hej.. Jag måste få skriva av mig, för detta börjar bli jobbigt nu. Jag är i min första graviditet, v. 17+0 idag. Nu är det så...
Svar
7
· Visningar
1 197
Gravid - 1år Hmm vi har kommit till den punkten när vi funderar på om vi ska pröva skaffa ett barn till eller inte. Jag måste byta ut spiralen snart...
Svar
7
· Visningar
1 141
Senast: lovehorses
·
Gravid - 1år Jag har idag 27 dagar kvar till bf. Hur får ni andra tiden att gå? Så himla långtråkigt. Sitter här och läser på buke, men tom det...
2
Svar
30
· Visningar
2 875
Senast: eyz
·
C
Gravid - 1år Hej. Skriver med anonymt nick då jag inte vill att detta ska komma ut till vissa personer... Jag skulle haft mens i tisdags förra...
Svar
18
· Visningar
1 587
Senast: clarabella
·
Gravid - 1år Det lär bli en pajero till slut nu, men jag behöver veta en sak till som min man inte lyckats få reda på genom mailkontakt med flera...
Svar
3
· Visningar
1 011
Senast: kisse
·
Gravid - 1år Min lilla plutta är nu 18v och har redan börjat att bli mammig och pappig. När mormor och morfar kommer nära så blir det illvrål....inte...
2
Svar
37
· Visningar
7 009
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Nu har sambon ääääntligen fått tummen ur och friat :banana: Och bröllopet kommer förmodligen vara nu i sensommar! Så nu gäller det att...
2
Svar
24
· Visningar
2 504
Senast: kisse
·
Gravid - 1år Av 1 000 gravida kvinnor får i genomsnitt 1,4 en blodpropp under eller efter graviditeten. Den vanligaste ärftliga förändringen i...
Svar
2
· Visningar
1 280
Senast: No1
·
Gravid - 1år Jag är mammaledig med en 9 månaders. Hur mycket disk (diskar för hand), tvätt (har tvättmaskin i lägenheten) och städ/plock (Vi bor...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 497
Senast: Mitten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar