Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Isak sover mindre nu än han brukar. I förrgår vaknade han vid åtta på morgonen och somnade om halv fyra på eftermiddagen. Igår sov...
Svar
10
· Visningar
1 104
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år Nån som har provat och vad tyckte ni? Det är allstå som vyssan lull-tassar fast de gungar spjälsängen automatiskt. Låter väääldigt...
Svar
4
· Visningar
4 377
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år Vi kommer att behöva ett skötbord som ställs på badkaret. Är det nån som har tips/förslag om vilket skötbord som är bra, vilket man inte...
2
Svar
25
· Visningar
7 634
Senast: NeverEver
·
M
Gravid - 1år Fler som känner igen sig?...släkt och vänner frågar och pikar hela tiden, "Det är bäst att skaffa tätt. År det inte dags snart?" (för...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 964
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Jag har en son som fyller 2år i februari. Tankarna på en liten till kommer ju ibland, men så ställer jag mig frågan: HUR ska jag hinna...
Svar
10
· Visningar
1 362
Senast: Eligible
·
Gravid - 1år Gästspelar lite här inne från ÄU då jag inte har barn och inte brukar hänga här. Men jag tänkte att detta nog är rätt forum för min...
Svar
14
· Visningar
3 144
Senast: glimmie
·
Gravid - 1år Någon som har koll på när det är dags att byta från napp nr 1 till napp nr 2?
Svar
4
· Visningar
840
Senast: chockad
·
Gravid - 1år Rider i princip 3-5 dgr/veckan just nu. Dock börjar det bli jobbigt efter ett tag på häst ryggen. Min rygg börjar värka lite och känner...
Svar
6
· Visningar
817
Senast: MaRomer
·
Gravid - 1år Isak kan börja gallskrika när som helst för -ur min synvinkel- ingenting. Går från :banana: till :cry: bara sådär. Har varit så ett...
2
Svar
31
· Visningar
15 130
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Jag är så bitter! :( och egentligen borde jag vara jätteglad, men jag KAN verkligen inte.. några av er kanske har läst nån av mina...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 740
Senast: wtf
·
Gravid - 1år När kan man sluta ge dom. Hur har ni gjort. Mvh Hanna
Svar
3
· Visningar
980
Senast: cowgirl81
·
S
Gravid - 1år Hej hopp! Gravid i 30+1 och föräldrapengen kommer närmre och närmre... Läste i en tidning igår att vissa företag kan välja att...
Svar
13
· Visningar
1 263
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år När jag var hos barnmorskan i tisdags så blev hon lite osäker på hur barnet låg och skickade upp mig till ul. Självklart låg den lilla...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
9 929
Senast: kimsan
·
Gravid - 1år åh min lilla plutta har fått feber(16v). Igår kväll åt hon sin majsgröt och ersättning som vanligt.Efter en stund pydde hon upp det...
Svar
12
· Visningar
940
Senast: skogersson
·
Gravid - 1år Jag har varit f-ledig och ska börja jobba 50% den 16 feb.Jag ska arbeta 2½ dag i veckan, och min sambo 2½ var det tänkt.Det var inga...
2
Svar
28
· Visningar
2 845
Senast: kisse
·
B
Gravid - 1år Hej alla glada gravida blivande mammor. Jag vet inte om jag om jag är löjlig som känner som jag gör därför tänkte jag höra lite om era...
Svar
19
· Visningar
1 466
Senast: Benita
·
Gravid - 1år Hur sover/sov era 1-6 månader gamla barn? Sov dom på nätterna? Hur många gånger var ni upp på en natt o ni var upp nått? Hur sover dom...
2
Svar
20
· Visningar
2 460
Senast: ako
·
G
Gravid - 1år Hej! Vi har köpt en Quinny Freestyle vagn, och till den finns det adaptrar så man kan fästa sitt Maxi Cosi babyskydd på chassit. Har...
Svar
8
· Visningar
7 030
Senast: Mitten
·
H
Gravid - 1år Hur mkt får man ut i månaden när man är mamma ledig? det är väl olika beroende på om man har fast jobb o är med i a-kassa osv. Men jag...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år På uppmaning av ameo startar jag en ny "vi som ska ha snart - tråd", istället för att använda den gamla:) Är i v 38-39 nu, så...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 874
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar