Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Följande scenarion *Om man är gravid i 8 veckan och dricker ett par cider och några snapsar under en kväll? *om man äter p-piller...
Svar
9
· Visningar
3 706
Senast: lobell
·
Gravid - 1år Har ni några särskilda nojjor när det gäller mat, under tiden ni är/var gravida? Sen vecka 9 (är nu i v.11) kan jag verkligen inte äta...
Svar
6
· Visningar
1 065
Senast: lingonben
·
Gravid - 1år Det här med hjärtslag....det sägs ju att tjej/kille har olika hjärtslag.... Jag vet at vi ska få en pojk i april och nu den 7/1 ska...
2
Svar
23
· Visningar
3 429
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Sist jag var hos BM så sa hon att jag skulle köpa järntabletter och äta, inte för att jag hade låga värden eller så(det kollades...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 429
Senast: naturElle
·
P
Gravid - 1år Efter lunch, gröt och middag så får dottern (8 mån) de olika fruktpuréerna som finns i butikerna. Vi har även börjat ge henne banan, men...
Svar
17
· Visningar
1 251
Senast: vansinnet
·
Gravid - 1år Nu är det såhär att min son snart 1 mån gammal får jätteont i magen av amningsnappen, och utan den tar han inte bröstet:( Pumpar så...
2
Svar
27
· Visningar
3 227
Senast: Mammas
·
  • Låst
Gravid - 1år Tänkte att jag kan väl starta en tråd för oss som ska ha snart, så vi har nånstans att prata om det som komma skall inom en snar...
40 41 42
Svar
826
· Visningar
51 054
Senast: Snurrfian
·
H
  • Låst
Gravid - 1år Sitter lite o funderar:P Ni som blivit/är gravida och har häst. Hur har ni gjort då? Sålt hästen?:S Lånat ut hästen till fodervärd? Elr...
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Hur mycket är normalt? Så fort jag går ut på en promenad får jag hur många som helst, gör inte ont men är lite obehagligt. Samma sak om...
Svar
18
· Visningar
20 979
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år Kanske kan diskuteras om den här tråden verkligen passar under "förälder" men eftersom frågan för mig är direkt kopplad till att jag...
2
Svar
22
· Visningar
3 254
Senast: lobell
·
A
Gravid - 1år Livet är så fruktansvärt orättvist ibland, hade önskat att jag kunde ta av mig min stora mage (ska ha barn i jan.) Ett par dagar före...
Svar
2
· Visningar
1 057
Senast: ginnies
·
S
Gravid - 1år Hejsan! jag funderar på att köpa mig en sådan apparat så man kan lyssna på magen när man är gravid, (hjärtat m.m) någon som har nå...
Svar
1
· Visningar
1 039
Senast: Mitten
·
S
Gravid - 1år Någon som varit på något sånt? Jag är gravid i vecka 29, syns knappt att jag är gravid! Hur som helst har jag inte brytt mig så...
Svar
5
· Visningar
984
·
S
Gravid - 1år Någon fler än jag som fått gall problem? Fick sist papaverin utsktivet och det hjälpte faktiskt en del men hur får man dagen där på...
Svar
5
· Visningar
4 410
Senast: saltahajen
·
Gravid - 1år Ni som drabbats av det, vad var dom första tecknen på det och när började det? Jag var hos barnmorskan idag och hade lite äggvita i...
Svar
14
· Visningar
7 511
Senast: NeverEver
·
J
Gravid - 1år Har tagit ett anonymt nick den här gången... Jag undrar över koffeinintaget vid graviditet. Läste på livsmedelsverket att 300 mg/dag...
Svar
8
· Visningar
3 190
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Jag har ont i ryggen!! Bara så ni vet. ;) :angel: Det går inte att sitta, inte ligga, inte sova... Eller, sova går bra, men...
Svar
5
· Visningar
801
Senast: MittNyaJag
·
H
Gravid - 1år man får ju hyra bilbarnstol på bb när man fött.. men man får väl byta till större sen efter några månader va? eller har jag hört fel...
2
Svar
34
· Visningar
4 739
Senast: Calazirya
·
B
Gravid - 1år Hej allihopa.. Jag går in i vecka 14 imorgon. Ikväll har jag fått uppleva psykisk stress jag inte upplevt tidigare. Mitt sto...
Svar
4
· Visningar
1 100
·
Gravid - 1år När byter jag över till ersättning nr 2. Äter idag nan. På kvällarna äter hon väldigt ofta efter 2 timmar redan. Äter då ca 150ml. Och...
Svar
5
· Visningar
1 477
Senast: skogersson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka