Hjärtslag!!??

Sv: Hjärtslag!!??

Jag tycker att det är jätteroligt med alla dessa myter!!

Mina "tecken" var 50/50 på pojke eller flicka :D Det blev en kille och jag tycker fortfarande att det är lika orligt med alla myter! Jag menar alla vet ju att det är en myt och man tar det ju med en klackspark! Det är ju ett litet sätt att ventilera hur nyfiken man är på vad som ska komma! Lite dagdrömmeri är inte fel enligt mig ;)

Stämde inte alls på min etta, hen låg stadigt på "fel" sida 140 slag/minut enligt myten. Jag kan plocka lika många tecken på att det enligt myten skulle vara ena könet som det andra om man ser på hjärtslag, magform, illamående etc etc. Men det är ju fördelen med att bara ha två kön att välja på, det är stor chans att pricka rätt :p Om det fanns sisådär åtta kön att välja på, då skulle det vara lite sport att pricka rätt med myterna!

:rofl: Eller hur!!

Mitt stående svar är alltid: Jag tror absolut att det blir en flicka! Eller en pojke...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 589
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag tänkte först göra ett inlägg på Flashback men känner att folk kan vara riktigt jävliga i svaren då internet ger dem en chans att...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 899
Senast: Jajzii93
·
Gravid - 1år Det är verkligen kris här, tacksam för alla råd. Hör jag en till som babblar om att det sprutar mjölk ur brösten klöser jag ögonen ur...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 083
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Jag har två barn i ålder 7 och 8, båda går i en liten skola med gott om lärare och engagerade föräldrar. Det kunde ha varit helt...
2
Svar
39
· Visningar
5 700
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024