Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Hur länge red ni under er graviditet? Var på "hälsosamtal" hos barnmorskan förra veckan och hon tyckte absolut att man kunde rida så...
2
Svar
25
· Visningar
2 499
Gravid - 1år Sonen låg och lekte på golvet och hamnade bredvid elementet, slängde till med huvudet och fick en smäll. Han har en liten bula nu och...
Svar
3
· Visningar
852
Senast: Piffelina
·
A
Gravid - 1år Ville bara berätta det! En flicka på 3750 g, ska heta Emmy, och är bara sååå söt! Var lite fundersam i början, men nu är jag superglad...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 484
Senast: Tassetass
·
N
Gravid - 1år jag är i vecka 14 nu.. går in i vecka 15 på måndag.. de senaste dagarna har jag inte kännt något. kan må lite illa om jag vaknar på...
Svar
9
· Visningar
5 316
Senast: ameo
·
B
Gravid - 1år Jo, jag är i vecka 14 (13+0) Är det så man skriver förresten, blir så förvirrad, att man är i en vecka, men även en annan...? I alla...
Svar
10
· Visningar
1 779
Senast: tinissen
·
T
Gravid - 1år Ja, som rubriken lyder, att skaffa barn och allt vad detta innebär. Jag sitter och har massa funderingar, och har haft en lång tid nu...
Svar
10
· Visningar
1 295
Senast: Tamzy
·
Gravid - 1år Man skulle ju få föräldrapenningen den 23 den här månaden. Men har bara fått 983kr? Brukar ju få runt 4000??:confused:
Svar
4
· Visningar
924
Senast: Izamoon
·
H
Gravid - 1år jag trodde jag var gravid men testade mej idag och det blev ett - .. men det är så här att jag har inte haft min mens på 2 månader...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: Hopphopp
·
B
Gravid - 1år Fick svaret från Blodprovet från KUB testet och det stod såhär: Som regel säger man att en risk högre än 1:300 innebär låg risk...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Nu är det 3,5 minuter mellan värkarna och vi ska åka in till BB:bump: Det hela startade kl 07.15, jag passade på att ta en dusch...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 299
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Halsbränna och sura uppstötningar har man ju hört är mer regel än undantag vid en graviditet. Nu har jag taskig koll på hur något av det...
Svar
0
· Visningar
4 920
Senast: MittNyaJag
·
B
Gravid - 1år ja.. så känner jag mig. Jag kräker en hel del under morgonen och illamåendet håller i sig under dagen, så jag känner mig inte så...
2
Svar
35
· Visningar
3 803
Senast: nella84
·
Gravid - 1år Ge mig ideer! :p Vi promenerar, leker, undersöker saker m.m. m.m. men det är bara roligt korta stunder
Svar
7
· Visningar
7 369
Senast: mian1
·
Gravid - 1år Är bara så nyfiken om det finns något/några sätt som man märker att man är gravid på?
Svar
18
· Visningar
7 331
Senast: eyz
·
Gravid - 1år Min dotter är 6 månader och hela min värld. Både jag och min sambo jobbar som konsulter, och hittills har jag varit hemma och...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 644
Senast: lingonben
·
Gravid - 1år Tar ett barn av sprit de första veckorna? Vi säger att jag blir med barn, jag har ingen aning om detta då jag alltid haft...
Svar
8
· Visningar
1 322
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Inför min graviditet så sålde jag mitt sto, främst för att jag inte hann med henne, (och väntade ju mig inte precis att få mer tid till...
Svar
11
· Visningar
1 256
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år I torsdags kväll kom hon till världen :love: Återkommer med utförligare rapport senare :bump:
2
Svar
20
· Visningar
2 137
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Här har jag klarat drygt 8 mån ammande och NU,har mina bröstvårtor har blivit nariga (torra och fnasiga) och fått en varsin liten...
Svar
6
· Visningar
1 295
Senast: Magini
·
Gravid - 1år Jag läser ju gärna dessa vecka-för-vecka-utveckling-för-ditt-barn, och tycker det är rätt mysigt och kul att veta vad som händer just...
Svar
1
· Visningar
656

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar