Idag blev jag MORMOR

Sv: Idag blev jag MORMOR

Tack!
Ja hon växer och mår förträffligt bra!(Och mamman och pappan också)
Är själv lite snopen av antalet sidor, men det beror nog på att jag skrev att jag skulle köpa ROSA kläder;).
Måste hålla med dig, jag har levt i 41 år och tror nog att jag aldrig har känt mig negativt behandlad för att jag är kvinna (och inte heller när jag var ett barn i mammas hemmasydda rosa kläder:))

Ja du lever i en bubbla.

Och i den sorterar du tex automatiskt bort en del av färgpaletten för ditt barn.

Som fisk är det svårt att se vattnet man simmar i.

Jao, det där kjolmodet slog aldrig igenom riktigt i kiruna(bor inte där mer), en som försökte blev nerslagen:angel:;), & de som bar rosa betraktades antingen som 08or eller knapsu, men här är det nästan samma sak.Så jag vet snarare inte varifrån du kommer.

Tror det där säger mer om de du umgås med än vad det säger om Norrbotten i stort. :smirk:

/Jenny - uppvuxen i Älvsbyn, har bott flera år i Piteå och vistats massor i Luleå.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 598
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag pratade med läkaren igår och pratade om massa saker som jag hade skrivit som jag fick tips från några här. Och kanske inte blev att...
2
Svar
34
· Visningar
2 196
Senast: sorbifolia
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·
Katthälsa Usch, imorgon ska min fina vän opereras :(. Han har 8 tänder kvar och nu är det alltså dags för att dom ska väck dom också (dvs alla de...
2
Svar
24
· Visningar
2 680
Senast: Jen80
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024