Orolig inför operation

10665101_10152828796845972_6786283978709614404_n.jpg

@Jen80 Hoppas katten mår bättre nu när det gått några dagar. Det är hemskt att behöva lämna in dem för sövning, hur mycket man än blir försäkrad att det ska gå bra... Men det finns ju inget alternativ när de behöver hjälp.
Sen måste jag inflika att din Baloo är en riktig fining, han ser så oerhört charmig ut på bilden här :love: Hoppas han mår bättre som sagt!
 
Han är supercharmig! :love: Alla som träffar honom blir helt lyriska, han är inte svår och älska den där fyrbeningen..
Usch ja, det är jobbigt sånt där!
Nu mår han bra igen, är så gott som återställd och sköterskan jublade lite i telefonen när jag ringde för uppdatering :bump:.
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 913
Senast: Catsu
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 587
Senast: Shaggy
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 046
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 392

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp