Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

H
Gravid - 1år Jag undrar lite när ert förhållande förändrades till pappan till ert barn. Ni som inte kommer överrens med pappan, när märkte ni...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: nDian
·
Gravid - 1år Tjingeling .. Tänkte höra mig för med er som använder tygblöjor om hur det fungerar? Vad behöver man och vad ska man tänka på...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 212
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år På förlossningen! Jag har haft rätt jobbiga förvärkar och sammandragningar nu en tid, och den senaste veckan har jag knappt fått sova...
Svar
11
· Visningar
1 451
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Hur gör ni med TV och bebisar? Jag har en dålig ovana att ha på TVn i bakgrunden när jag är hemma, typ nyhetsmorgon och lite annat på...
2
Svar
20
· Visningar
5 901
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år :love::love::love: Första titten på vår lill* buse. Sparkar som en galning å suger på tumme=) Bf 6 Maj
Svar
3
· Visningar
749
Senast: MaRomer
·
Gravid - 1år Väntar min "fyra" till våren och har på sista tiden haft väldigt svårt för att sova ordentligt. Ligger som på nålar, vaknar massor med...
2
Svar
24
· Visningar
6 872
Senast: Lupin
·
H
Gravid - 1år min dotter är 7 månader om en vecka ungefär.. När kan man börja ge dom en liten smörgås på morgonen? och vad är bäst att börja med...
Svar
7
· Visningar
4 386
Gravid - 1år Min dotter är 4½ månad, och jag är lite nyfiken på hur hon ligger till i utvecklingen. Jag vet att alla är individuella, men är ändå...
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: Farao
·
Gravid - 1år Varför ska det just vara margarin eller typ bregott osv i smakisar? De på föräldragruppen sa att det måste vara fleromättat, men...
2
Svar
30
· Visningar
2 511
Gravid - 1år Halloj igen! Nu är det såhär, att efter att ha oroat mig konstant ända sen jag fick reda på att jag var gravid, så har jag nu tagit...
Svar
18
· Visningar
28 144
Senast: Tarzzan
·
E
Gravid - 1år Förra veckan (onsdagen) fick vi åka in till BB för att jag hade kraftiga värkar. Jag var då i vecka 34+4. Jag fick då medecin som...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: pixietail
·
Gravid - 1år Suttit och läst förlossningsberättelser i flera timmar o bara bölar! :rofl: I vissa fall för att de är hemska (illa behandlade, sjuka...
2
Svar
38
· Visningar
4 401
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Hörde en sak gällande barnmat på omvägar! Att det tydligen ska ha varit diskussion gällande dagens färdig barn-mat, att det innehåller...
Svar
9
· Visningar
1 125
Senast: escodobe
·
Gravid - 1år Igår var vi i Malmö och gjorde ett 3D/4D ultraljud och OJ vilken upplevelse, helt annorlunda mot det vanliga UL där man inte ser så...
Svar
19
· Visningar
3 975
Senast: Tamzy
·
Gravid - 1år Jag och sambon är förkylda, till saken hör att vi har en liten bebis på lite mer än 3 månader. Hur ska vi göra för att skydda honom från...
Svar
19
· Visningar
1 141
Senast: cowgirl81
·
Gravid - 1år Ska prova ge min dotter Enfamil då hon kräks väldigt mycket. Men min bvc sköterska är på kurs idag. Så jag undrar, ska jag ge henne det...
Svar
3
· Visningar
1 144
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Jag funderar på en sak... kommer att få svar av BM sedan, men det är ju en hel vecka till des:angel: Jag fick reda på att jag är RH...
Svar
17
· Visningar
2 220
Senast: Mirraya
·
Gravid - 1år Alltså vad är det för prover? Hematologi- Blodstatus- Lila propp, EDTA Glukos-P-klukos- Grå propp, K-oxalat+Na-fl...
Svar
5
· Visningar
3 274
Senast: NeverEver
·
Ï
Gravid - 1år ja kan man gå på spa när man e gravid?? typ med bubbel bad och olika behandlingar, kryddor o dofter som finns där?? hade tänkt ta...
Svar
7
· Visningar
3 803
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Svägerskan och hennes sambo skulle få bebis i januari. Idag finns det inte mer.. Är så ledsen, bara sådär helt plötsligt är barnet...
Svar
8
· Visningar
1 694
Senast: Armani__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka