Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Vi köper alltid mjölk direkt hos bonden till julens matlagning. Maten är kokt (julgröt, rörost, färskost), är det ok om man är...
Svar
4
· Visningar
1 535
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Ropade hej alldeles för snabbt! :crazy: Mådde så jättebra och lite illamående på morgonen, men tog jag minttuggummi så var problemet...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: Mammadutt
·
B
Gravid - 1år Hej alla, nu börjar jag 'hämta mig' från chockbeskedet om min sambos uppsägning. Och samtidigt händer det MASSOR med annat här, som får...
Svar
8
· Visningar
1 608
Senast: Tillit
·
E
Gravid - 1år Var hos BM igår och mätte SF mått. Har gått 22 fulla veckor och hade ett mått på 27 cm!!! Det är alltså en bit över vad som är normalt...
Svar
17
· Visningar
3 819
Senast: Jolanta
·
Gravid - 1år Jag kommer att få alla 60 dagar med havandeskapspenning. Är vikarie och har anställning fram till 31/12. Idag hade chefen skickat upp...
Svar
5
· Visningar
1 202
Senast: Clintan
·
B
Gravid - 1år Jag undrar om detta kan ha med graviditeten att göra. Det är så, att jag har en smärta som börjar i höger skinka, och strålar ner i...
Svar
14
· Visningar
2 341
Senast: Ylva86
·
Gravid - 1år Min 11månaders är helt hopplös vad det gäller att dricka. Vi har försökt ge henne vatten sen hon började med smakisar. När hon vägrat...
Svar
9
· Visningar
2 332
Senast: Emro
·
1
Gravid - 1år Hej! Jag fick för 2 veckor sen en liten Novah, vi kom hem från neo igår:) Hon kom i v. 35 + 4 och vägde 1 595g och 41.5cm lång:)...
2
Svar
32
· Visningar
2 282
Senast: Fellow04
·
V
Gravid - 1år Hur gör ni andra? Jag tänker mest på kylan nu, men även annars. Låter ni era barn sova ute i vagnen? Hur länge? Har ni någon...
Svar
18
· Visningar
5 598
Senast: ako
·
Gravid - 1år Jag har hört att bebisen kan få feber precis innan tandbristning. Hur länge innan tänderna tittar fram kan de ha det? W är 5 mån...
Svar
2
· Visningar
1 193
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag är gravid i V21 (20+2) nu..dem senaste dagarna har jag kännt "lillM" i magen en del, men i dag har det varit lungt, har läst...
2
Svar
24
· Visningar
1 968
Senast: Piffelina
·
B
Gravid - 1år ....Jag blev sjukskriven idag pga mitt kräkande. Fick medicin utskriven. Men jag är så ledsen, kan inte sluta gråta. Jag älskar...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: Pirat
·
Gravid - 1år Hur skulle ni gjort? Jag är mottaglig för röda hund. Jag har fått ett barn och skulle efter det fått vaccin, vilket jag inte fått...
2
Svar
38
· Visningar
3 509
Senast: MulleMonster
·
Gravid - 1år En kompis ska få barn om ett par veckor och man vill ju såklart ge henne något då. Men vad köper man? Barnkläder har dom redan massvis...
Svar
17
· Visningar
1 552
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Hjälp mig nu alla snälla föräldrar. Är det farligt för barnet (missbildning/intelligens osv) att använda back on tracks ryggskydd om man...
Svar
8
· Visningar
8 370
Senast: jerseyko
·
Ï
Gravid - 1år kanske hamnar fel..men jag tycker det passar in eftersom det handlar om barn. för ca ½år sedan fick jag veta att jag har...
Svar
16
· Visningar
5 642
Senast: ïcatanten
·
Gravid - 1år http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3940976.ab som handlar om hur man ska försöka göra långa förlossningar för förstföderskor...
Svar
9
· Visningar
989
Senast: Sol
·
Gravid - 1år När börjar/ började ni med de olika maten till era småttingar? Stekt mat? Kött? Fågel? Frukt mosad? Bröd? Vilka grönsaks &...
Svar
15
· Visningar
1 193
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Isak är 8 månader nu. Äter till största delen vanlig mat. Men hur göra i jul? Han måste ju få äta lite gott han med ju. Hur gör...
2
Svar
21
· Visningar
1 869
Senast: kpist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar