Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Gravid - 1år Att ha tvillingar är hitills inget av hur jag trodde de skulle vara, bortsett från att jag hela tiden trodde att de skulle vara...
Svar
7
· Visningar
1 389
Senast: Jamilia
·
S
Gravid - 1år är jag helt ensam om att vara tjock och gravid ? jag har hittat EN sida med mammakläder i min stl 56, alltså ETT par byxor.. det finns...
Svar
11
· Visningar
2 023
A
Gravid - 1år Eller är det bara önsketänkande :crazy:
Svar
18
· Visningar
1 462
Senast: HeRomer
·
S
Gravid - 1år var på MVC i dag, pratade lite och fick lyssna på min lilla "Elias" hjärtljud.. åååhh.. vad mysigt det var :D blev helt var i kroppen...
Svar
9
· Visningar
1 165
Senast: strösslet
·
Gravid - 1år har fått lite graviditetsnojja nu, dvs jag tror att jag är "gravid" troligen hänger det ihop med att sambon och jag har det ganska tufft...
2
Svar
29
· Visningar
2 355
Senast: Miks
·
Gravid - 1år Hur gamla var era barn när ni slutade amma? Av vilken anledning slutade ni? Använde ni några hjälpmedel rex amningsnapp, ersättning...
Svar
16
· Visningar
2 598
Senast: Timsetim
·
Gravid - 1år Går det verkligen att ha för lite mjölk?:confused: Har alltid tyckt det varit så konstigt när folk sagt att dom inte haft mjölk så...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 417
Senast: Madick
·
B
Gravid - 1år HJÄLP! Jag blir så irriterad, man är så övervakad och får inte äta något längre. Nu sitter jag här med panik, efter att ha mumsat i...
2
Svar
30
· Visningar
7 173
Senast: Mammas
·
C
Gravid - 1år Fler som har ett barn som utvecklas i turbofart? Pust Hon vet vad hon vill det här lilla barnet, nu 3½ månad så sitter hon nästan...
Svar
17
· Visningar
1 783
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Hur gör ni för att hålla maten/ smakisar m.m. till era spädbarn/ barn varma på tallriken?:confused: Tänker speciellt på de små, då det...
Svar
11
· Visningar
930
Senast: boccia
·
D
Gravid - 1år Nu blir jag riktigt trött. Måste bara få skriva av mej och ventilera mej lite. Allt började i vecka 25 då jag fick konstaterat att...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: Dandyridge
·
Gravid - 1år Jag är ute efter ngt smidigt att bära min son i. Han är snart 5 månader. Vi har en Tricotti sjal, men jag tycker det blir knöligt &...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 929
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Torsdag em, hästen har precis gjort sig illa och jag avslutar ett blogginlägg såhär: "Själv ska jag bara vänta på att L ringer och...
Svar
13
· Visningar
1 226
Senast: fragansia
·
Gravid - 1år Det verkar som om jag är gravid :crazy: efter tre positiva test så är det väl så, men det känns otroligt overkligt! Jösses, jag trodde...
2
Svar
27
· Visningar
2 517
Senast: ameo
·
1
Gravid - 1år Hej! Fick barn för 2½ vecka lite drygt, och funderar på att börja rida igen nu. Eller är det för tidigt?? Skritta av 5 hästar i...
Svar
18
· Visningar
1 250
Senast: ako
·
Gravid - 1år Vi funderar på att gå på babysim. Men jag undrar vid vilken ålder barnet uppskattar det som mest. Här har de en gräns på minst 4 kg. Nu...
2
Svar
29
· Visningar
3 805
Senast: Midna
·
S
Gravid - 1år Var alldeles nyss på (är i vecka 18)UL och jag ska få en liten pojke den 30 april +-2 veckor :D guuud va härligt :D tråkiga...
Svar
12
· Visningar
962
Senast: strösslet
·
Gravid - 1år Hur gör ni för att dagen ska kunna gå ihop när man både har en nyfödd och två hästar? Har turen att ha egen gård med hästarna hemma. Men...
2
Svar
25
· Visningar
2 351
Senast: mira
·
Gravid - 1år Både jag och min sambo sitter/ligger här i spffan o vrider och vänder oss, känner hur rastlösheten/oron/späningen tickar inom oss. I...
2
Svar
24
· Visningar
2 045
Senast: memma
·
Gravid - 1år Jag är nu i v 19 och de senaste veckorna ilar det i tandköttet så jag blir tokig! Inte hjälper det att borsta tänderna någon extra gång...
2
Svar
21
· Visningar
5 297
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Valet i USA