Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
har fått lite graviditetsnojja nu, dvs jag tror att jag är "gravid" troligen hänger det ihop med att sambon och jag har det ganska tufft...
Gravid - 1år
Vi funderar på att gå på babysim. Men jag undrar vid vilken ålder barnet uppskattar det som mest. Här har de en gräns på minst 4 kg. Nu...
Gravid - 1år
Hur gör ni för att dagen ska kunna gå ihop när man både har en nyfödd och två hästar? Har turen att ha egen gård med hästarna hemma. Men...
Gravid - 1år
Jag är nu i v 19 och de senaste veckorna ilar det i tandköttet så jag blir tokig! Inte hjälper det att borsta tänderna någon extra gång...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.