Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Godtar försäkringskassan kraftigt illamående under graviditet (dvs. så illa att man knappt kan stå på benen) som grund för...
Svar
12
· Visningar
3 753
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år När det är: 10v, 11v, 12v, 13v, 14v osv Jag menar alltså när det ligger i magen. Är medlem på en sida där det står hur stort det är...
2
Svar
20
· Visningar
1 612
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Vilken välling är bäst att börja med - Använder Nestlé sortiment och har kollat lite på deras majs & mild havrevällning. Oscar äter den...
Svar
1
· Visningar
856
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Till era småttingar? Isak är ju snart 8 mån och jag har börjat ge honom av våran mat men hur göra med kryddorna?
Svar
10
· Visningar
933
Senast: Girasol
·
Gravid - 1år Hur många timmar brukar era små pyren sova vid olika åldrar per dygn? 1 mån 2 mån 3 mån 4 mån 5 mån 6 mån 7 mån 8 mån 9 mån...
Svar
6
· Visningar
831
Senast: vansinnet
·
V
Gravid - 1år Hur blev era pojkvänner, sambos, män under graviditeten? Min sambo har totalt tappat sexlusten. Han säger att han är rädd för...
2
Svar
29
· Visningar
5 863
Senast: angel76
·
S
Gravid - 1år jag va på vul idag pga blödning. då mätte dom bebisen och jag har för mig att den va 17.6 mm. och jag är i vecka 9, 8+6 är det väldigt...
Svar
15
· Visningar
1 494
Senast: millus
·
Gravid - 1år Hej alla! Jag lyckas inte hitta den långa tråden med alla nya bukebebisar (vet inte om jag är för trött ;) ), så jag gör en egen liten...
2
Svar
22
· Visningar
1 680
Senast: paradiset
·
F
Gravid - 1år jag och min kille har försökt seriöst få barn nu ett år ca. Förra mensen var inte alls som det brukar, normalt har jag mens i fem...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Jag har sedan 2 år tillbaka velat ha ett barn till. Vi har två små tjejer på 3,5 resp 5 år. Dom är jättegoa på alla sätt och vis...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Timsetim
·
Gravid - 1år någon här på buke som har gjort ett sådant?? var det värt pengarna och uppfyllde det era förväntningar?? var någonstans gjorde ni erat...
2
Svar
20
· Visningar
3 490
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Vad gör jag? Lilltösen får fruktansvärda magknip i samband med smakisar. Hon har haft alltid magknip. sempers magdroppar funkar bättre...
Svar
16
· Visningar
1 213
Gravid - 1år Gjorde era små det? Valle nu tre veckor rapar kanske var tredje gång, skulle vilja ha mer för han har en del magknip och pruttar...
Svar
2
· Visningar
1 494
Senast: ako
·
Gravid - 1år Ja, nu har han kommit. Den 19/11 föddes Elias. Några tråkiga House-avsnitt drog igång värkarbetet, 22.45 var vi inne på förlossningen...
2
Svar
30
· Visningar
2 020
Senast: HeRomer
·
Gravid - 1år Min knodd på knappt tre veckor kan sova hur länge som helst i sträck. Jag klagar absolut inte, men ibland undrar man ju. Inte kan väl...
2
Svar
20
· Visningar
39 807
Gravid - 1år Jag läcker! Det kliade på ena tutten så jag kliade. Och blev blöt om handen! Det kommer klar och "ibland" lite gul vätska ur båda...
Svar
12
· Visningar
1 286
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Vår lille Oscar är ett riktigt matvrak och äter idag ersättning samt en portion mild havregröt (Fördelat på måltider) Han är mycket...
Svar
1
· Visningar
641
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år För alla som lagar egen mat åt sina barn under ett års ålder. Vad lagar ni? Hur? Vad ger ni till frukost, lunch middag och...
Svar
8
· Visningar
929
Senast: fantastic
·
Gravid - 1år Jag bör kanske säga att jag inte är gravid för tillfället, men planerar att bli det om ett par år och har på senaste tiden spenderat...
Svar
9
· Visningar
1 687
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Hur funkar det ? Går man bara dit och säger hej, eller måste det bokas tid ? Vad gör man när man är där ? Sitter i ett hörn och låter...
Svar
10
· Visningar
1 449
Senast: Rizto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka