Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag skulle behöva tips på var man kan hitta snygg, välsittande finklänning till gravid - i Skåne. Vi gifter oss om tre veckor (den...
Svar
4
· Visningar
2 015
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Idag har vi börjat laga mat själva åt Isak istället för att ge burkar. Så han åt äggröra till middag och lite morötter och apelsin...
Svar
6
· Visningar
1 116
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Hur vanligt är det egentligen? Gjorde era barn det? Min son nu 6 dagar gammal kräks efter varje måltid. Lite jobbigt eftersom han...
Svar
7
· Visningar
14 889
Gravid - 1år Isak har blivit jättekinkig med maten. Nästan inget duger utom välling. Han har altid ätit burkmat utan problem. Men nu skriker han...
Svar
14
· Visningar
1 253
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år http://www.svenskanamn.se/namn/namngenerator Jag la in mina föräldrars namn och upp kom namnet "Hervor":rofl: My oh my. Vem ger ett...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 624
Senast: Bonapple
·
Gravid - 1år Ett tips till er som är gravida! (och andra förstås också ;))Sänds idag kl 14.50 på tv4+. Avsnitt 2 av 2 är det såg jag nu. Men klart...
Svar
1
· Visningar
1 652
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Dottern blir ju snart 8 månader och vi blir bombaderade av barnmatsreklam för gröt och välling. Tydligen ska man enligt dessa nu gå...
Svar
16
· Visningar
10 526
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år En namntråd till... Vad har era barn för andranamn och varför valde ni det/dem? Min dotter heter Mala Linnéa i andranamn. Mala...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 487
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Hej på er alla kloka bukefalosläsare. Jag hr fått ett litet dilemma som jag skulle vilja ha lite input på. Vår kommun har nu beslutat...
Svar
18
· Visningar
1 442
Senast: oz_joj
·
Gravid - 1år Tja, nu är klockan halv två på natten och jag sitter här med Ludde i bärsele och surfar... I selen är han nöjd, men lägger vi oss blir...
2
Svar
28
· Visningar
2 308
Senast: Ishtar
·
B
Gravid - 1år Hur 'farligt' är psykisk stress i början av graviditeten? Jag har precis gått in i vecka 9 och det känns som att livet som just börjat...
Svar
12
· Visningar
1 454
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Någon som vet om det finns någon text till den?
Svar
14
· Visningar
4 737
·
Gravid - 1år Något jag har gått och undrat på länge, undrar om ni kanske kan ta er tid att svara på detta. En tjej på 15 år blir gravid, ingen...
Svar
6
· Visningar
1 084
·
Gravid - 1år Någon måste ju hata mig fruktansvärt mycket. Gick inget bra hos läkaren idag. "Hur ska man bevisa att du får ont", så min anledning...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 128
Senast: lilly08
·
Gravid - 1år när sonen bara 7? kan man göra det? Han bli 8 mån den andra dec
2
Svar
23
· Visningar
1 592
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Vid vilken ålder/vikt/längd har era barn haft olika klädstorlekar? Tänker mest på dom första månaderna. Jag har ett stort sug just...
2
Svar
23
· Visningar
6 411
Senast: boccia
·
Gravid - 1år I onsdags var jag förbi hos min höggravida kompis och gav henne en badbalja till hennes bebis som låg i magen. Hon hade redan gått över...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 699
Senast: Jettan
·
F
Gravid - 1år Crescent M300 är det någon som har det? Tänkte använda den som sittvagn då jag vill kunna ha lillan emot mig än så länge och den var en...
Svar
9
· Visningar
964
Senast: fantastic
·
P
Gravid - 1år Dottern har nu börjar hasa sig framåt:D Snart kan vi snacka armmuskler :rofl: Vi insåg snabbt att nu ska det fixas här hemma. Tanken...
Svar
11
· Visningar
951
Senast: Piffelina
·
S
Gravid - 1år imon ska jag på vul.. är nu i vecka 9. hur mycket kan man bli tillbaka flyttad? är orolig att dom ska säga att jag inte alls är i vecka...
Svar
10
· Visningar
1 409
Senast: saffran2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka