Vad ska ditt barn ha för namn?

Sv: Vad ska ditt barn ha för namn?

Eftersom jag inte har barn och inga på väg så kollade jag vad jag skulle hetat.
Irene eller Isolde.

Ganska ok men inte nära.

Eftersom jag inte har barn och inga på väg så kollade jag vad jag skulle hetat.
Irene eller Isolde.

Ganska ok men inte nära.

OK. Testade med att bara skriva mig som förälder och fick fram flicknamnen Hedvig och Gurli.
Tänker på fablernas värld när jag hör Hedvig.
Pojknamnen blev Göte och Hans.
Detta var väl inte direkt några namn jag skulle kunna tänka mig.

Det enda av dessa namn jag skulle kunna tänka mig av dessa är Gurli - från persiskans 'ros'.

Hej!

Barnet i magen ska tydligen heta Jennifer om flicka eller Justus om pojke. Jennifer helt OK men det blir det inte.
Jag skulle hetat Helmi och brorsan Heiti, vilket vi som tur är inte heter. Sambon skulle hetat Fannar :eek:

Vill ha tips på bra pojknamn. Vi får tvåan i februari och vill att det ska "passa" med storasysters namn, vilket är Cassandra. Vad tycker ni???

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 595
Senast: ako
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 347
Senast: cirkus
·
Relationer Jag och min andra hälft har varit tillsammans nu snart ett år. Jag är 27 och han 31 år. Vi trivs bra tillsammans och och har tagit det...
Svar
5
· Visningar
1 217
Senast: aprilmaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur