Vad ska ditt barn ha för namn?

Sv: Vad ska ditt barn ha för namn?

Min dotter skulle tydligen hetat Ester vilket iofs är fint men sonen skulle tydligen hetat Fransiscus :crazy:

Jag skulle tydligen hetat Åse :crazy: och mina bröder skulle hetat Örjan :rofl: (båda två då antagligen eftersom man bara fick ett namnförslag hur många gånger man än prövade)

Sambon skulle hetat Hubertus eller Jesus (skrev hans pappas namn olika) :rofl:

Minn mamma+pappa blev Henrietta. :crazy:

Sambon+jag blev Irene och Jens. Utan att vi ens pratat namn än kan jag meddela att det inte blir något av dessa alternativ. :D

Detta var riktigt riktigt roligt! :D

Våra barn skulle hetat Jeanette och Julian. :eek:

Jag skulle hetat Emilia, men bäst av allt är att sambon skulle hetat Zlatan!!!! :rofl::rofl::rofl:

/Timsetim

Stackars barn.... Ingvor. Tur att vi inte använde oss av namngeneratorn för att döpa våra barn :D Fick btw samma namn när jag använde mina föräldrars namn och sökte på. Hade jag (eller mina föräldrar :angel:) fått en kille så hade namnet blivit Jan enligt generatorn

Men hallå!! Jag skrev in mitt och särbons namn och fick förslagen Özlem och Öystein!!! :eek::eek: :rofl::rofl::rofl:

Jag skulle ha hetat Alfa iaf, det är ju faktiskt ngt jag kan gå med på;)

Haha, gode gud!

Jag och min sambo skulle fått en Öystein om vi fått en son och ÖZLEM om det blev en tjej :eek::eek::eek:
Det är resultatet av våra namn Ellen och Ariel.

Kollar jag killens smeknamn (Acke) som han mest går under så blir det istället Irmelin på dotter och Jesus på son. Min sambo är Ateist så Jesus vete tusan, men Irmelin var fint!

Jag skulle hetat Jeanette och sambon skulle hetat Gillis. Inga namn vi hade uppskattat direkt!

Men hallå!! Jag skrev in mitt och särbons namn och fick förslagen Özlem och Öystein!!! :eek::eek: :rofl::rofl::rofl:

Haha! Det fick vi också!
Vi heter Ellen och Ariel så jag gissar att ni inte heter samma sak eftersom det inte finns så många män som heter Ariel i Sverige idag?

Jag testade igen och då fick vi förslagen Alrik och Alina. Alrik skulle jag mycket väl kunna tänka mig, men Alina? Nej...

Mina två pojkar skulle ha fått heta Julius och mina två flickor Jemima :eek: .

Själv hade jag fått det rekordeliga namnet Elisabet.

Med nuvarande darlingen får våra barn namnen Jane och Jon! :rofl:

Min mamma + pappa: Jasmina eller Josef

Jag + "min" kille
Flicka: Elif
Pojke: Elvis

Senast ändrad:

Citerat från Piffelina
Heter vi samma kanske Mitt börjar på J och sambons på R.

Haha, jo, det trodde jag med, men jag heter Malin o pojkvännen heter Hannes, så inte ens första bokstaven var ju rätt där.... Knasigt

Senast ändrad:

Jag och sambons barn skulle heta Viktor.
Rätt läskigt för vi har faktiskt en son på 3 år som heter Victor :eek:

Någon mer än jag som upptäckt att man får olika namn om man skriver med stor eller liten bokstav i början på namnet? Skriver jag med stora bostäver får jag Eowyn och Ferdinand, med små bokstäver blir det Emelie och Eskil...

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 595
Senast: ako
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 347
Senast: cirkus
·
Relationer Jag och min andra hälft har varit tillsammans nu snart ett år. Jag är 27 och han 31 år. Vi trivs bra tillsammans och och har tagit det...
Svar
5
· Visningar
1 217
Senast: aprilmaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur