Vad ska ditt barn ha för namn?

Sv: Vad ska ditt barn ha för namn?

Min och sambons flicka skulle hetat Jenna. Inte så dumt faktiskt. På pojke blev det Julius. Inte heller allt för illa.

Vera eller Valter fick jag. Inte alls min typ av namn. Dottern heter Nova och när de e dax för nästa unge blir det nog Orion om de blir en grabb. Felina är ett alternativ om de blir en till tjej. men de e långt kvar tills dess. så hinner nog hitta massa fina namn=)

Kolle på skojj åt min svägerska som ska ha om mindre än två månader. Jarl!?! om de blir en pojke, Irena på flicka. inte alls deras typ av namn heller.

mina föräldrar: Hedda, Hanan?!? Jag heter gabriella och lillesyrran carolina.

Mina söner ska heta Jeremy. Kan säga att ingen av dem heter det.

Min sambos första son skulle heta Ulf vilket han inte gör.

Jag skulle heta Iris vilket jag inte gör och sambon skulle heta Julianius vilket jag är glad att han inte heter. :crazy:

Flicka: Irmelin
Pojke: Jesper

:D

Själv skulle jag tydligen heta:
Alicia och brorsan skulle egentligen heta: Almger
:rofl:

Flicka = Emma (det heter min syster)
Pojke = Evert

Matar jag in mina föräldrars namn skulle jag ha hetat Jasmina

Min man skulle hetat Gunnar!!! Det är släktnamn på MIN pappas sida av släkten, där alla män heter Gunnar i andranamn.

Senast ändrad:

Flicka: Hoda
Pojke: Hubertus

NÄ! Det kommer inte att bli något av dessa alternativ.

Jag borde hetat: GRISELDA!!!!!:rofl: Tack, mamma och pappa för att ni inte valde det!!!

Min man borde hetat Elvis.:p

När jag först la in mitt och sambons namn och sökte på flicka så blev det Jannike, men när jag gjorde detsamma fast sökte på pojke så blev det Jonas och vår son heter ju Jonas :idea:

Jag funderar nu på hur den där sidan är uppbyggd, och vad förslagen grundar sig på. Turbofling har ju fått samma namn på sig och sin bror... Men jag vill ju alltid pilla isär saker för att veta hur de funkar iofs;).

Då heter du och jag samma skulle jag gissa på !
Jag skrev fel - flickorna skulle hetat Elena och eventuella pojkar med den pappan skulle hetat Elias !

Jag fick Isolde eller Joakim, rätt fina namn faktiskt tycker jag- dock inte några vi ens funderat på!

Jag skulle tydligen ha hetat Irmelin, gissa om jag är glad att mina föräldrar inte hade internet på den tiden;)

Hoppas jag inte sårar någon, men här trillade jag av stolen :rofl:
Griselda och Elvis låter verkligen vackert ihop!

Om mina föräldrar hetat som de borde hetat skulle jag heta Zainab och min bror Yemkela. Det ni ;)
Kul sida, ska jag lägga till bland favoriterna!

Kan också tillägga att när jag provade med en kompis och hennes sambos namn, så fick deras barn samma namn som jag och min bror. De heter dock inte som mina föräldrar "borde" ha gjort, så det är klurigare uppbyggt än så...

Konstigt... om vi får en dotter ska den heta precis som mig: Erika!
Får vi en pojke ska han tydligen heta Ferdinand! Haha! :p

Tjej: Åse
Pojke: Örjan

Åse är lite gulligt, men tror inte jag skulle kunna lyckas övertala min icke-skandinaviske pojkvän till något av namnen :D

*KL*

Våra barn ska enligt generatorn heta Jonatan och Jarla. Var väl egentligen helt normala namn, även om jag inte hade valt de till mina barn.

Själv skulle jag hetat Irja och brorsan skulle ha hetat Jeremy. Sambon skulle ha hetat Esbjörn, vilket han dessvärre inte gör. :)

Mina blivande barn ska visst heta Jasmina eller Jonny. Helt okej men har en kusin som heter Jasmine, lite väl likt. Inget fel med Jonny, men inte riktigt min smak.

Jag och min bror däremot, vi skulle ha hetat Esmeralda och Fjalar. Mitt namn är okej, men lite väl mycket Disney, men Fjalar?! :crazy: Ursäkta om någon här råkar heta Fjalar, inte min smak minst sagt :p Glad att föräldrarna inte hade internet på den tiden

Jag skulle heta Estelle, maken Walo....
med våra nuvarande namn skulle våra barn heta

flicka: Ellika
pojke: Erkki

nu är vi så gamla och har från tidigare äktenskap 6 barn tillsammans (2+4) så det blir ingen Ellika eller Erkki ;)

Fritjof och Fanny blev förslagen här! På sambons och mina barn.

Fanny är väl helt ok, men Fritjof???? Njäääääääää tror inte det

Mina föräldrar borde döpt mig till Engla (finfint!) Sambon skulle hetat Isak.

Tillsammans skulle vi få en Jenny och en Jürgen. :rofl:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 595
Senast: ako
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 347
Senast: cirkus
·
Relationer Jag och min andra hälft har varit tillsammans nu snart ett år. Jag är 27 och han 31 år. Vi trivs bra tillsammans och och har tagit det...
Svar
5
· Visningar
1 217
Senast: aprilmaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Valet i USA
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur