Vad ska ditt barn ha för namn?

Sv: Vad ska ditt barn ha för namn?

Ha,ha, vad roligt...

Mina barn skulle heta FLORA och GERT:eek:

Jag skulle ha hetat ELNA och min brorsa ERNST...

Sambon skulle ha hetat IVAR

Om vi hetat ELNA och IVAR så skulle barnen ha hetat VIVIANNE och VINCENT (det är ju fint:love: på riktigt)

Kuligt

jag själv skulle heta Jurta och maken Fritz
våra barn med DE namnen ska heta Wolfgang och Yvonne

Vad tycker du om Tove (som namn på en pojke) och Tubbe (som namn på en flicka)?! Tur att barnen bara är hypotetiska.

Heter vi samma kanske :D Mitt börjar på J och sambons på R.

Jag och sambon fick på tjejnamn Eulalia :eek:

Haha oj, det låter som något som händer under en magsjuka... :o:crazy::p

Jag har inga egna barn men jag och min bror (eg bröder) skulle hetat Janna och Jon. Jag kan tyvärr inte påstå att det ligger nära våra riktiga namn ;)

Kul grej!
Jag skulle ha hetat Inez, vilket var lite kul, för det heter min farmor, och min ena dotter heter det i andranamn. Min man skulle ha hetat Gunder, och vår dotter (fast vi har två) Jennika.

*kl*

Tydligen ska en framtida dotter heta Fredrika. Mycket fyndigt, pappas namn med ett -a på slutet ;) Där tänkte nog namngeneratorn till!

Och vår stackar framtida son ska visst heta Gillis :eek: Tror jag betackar mig.

Själv skulle jag ha hetat Isra, om mina föräldrar lyssnat på namngeneratorn, vore ju i och för sig mer originellt än det namn jag faktiskt fick. Och sambon Zakariya. Det ni, vilket par vi hade varit namnmässigt!

Vi skulle ha hetat Zelda och Jarl :crazy: och våra barn skulle ha hetat Johan eller Jahorina (vad nu det är för sorts namn).

Med våra normala namn skulle våran dotter hetat Irma *inte så konstigt* :)
Våran son = Jerker :crazy: förlåt alla Jerkers men det är ett mindre fint namn :o

Senast ändrad av en moderator:

När jag först la in mitt och sambons namn och sökte på flicka så blev det Jannike, men när jag gjorde detsamma fast sökte på pojke så blev det Jonas och vår son heter ju Jonas :idea:

Jag skulle hetat Valborg.

Om jag och min drömkille skulle fått barn skulle de hetat: Emilia eller Eugen.:)

kl

Vårat barn som ligger i min mage ska tydligen heta Tove, ett normalt namn iof men en Tove är det inte.
Skulle det vara en pojke så är det Tubbe :)
Tur att det troligtvis är en flicka därinne, Tove känns mer ok än Tubbe :)

Jag "ska" visst heta Jannike och min bror Jonas. Inget av dom stämmer. Min pappas namn kan lätt stavas lite annorlunda och då skulle vi heta Isabella och Jesus. Vem ger sitt barn namnet Jesus?

Pojkvännens namn blir Gunde och hans systers Gertrund :)

Om denna namngenerator hade varit ett obligatoriskt när jag föddes så skulle jag ha hetat Wilhelmina. Lite kul, för det var faktiskt mitt favoritnamn när jag var liten.

Min sambo (och hans fyra bröder) skulle alla hetat Elof.

Om sambon och jag fick barn så skulle de heta Jannike :eek: eller Jonas.

Hade sambon och jag hetat Wilhelmina och Elof så skulle våra barn få heta Hildur och Hilding.

Flickan skulle heta Ingela!!! :rofl:

Nu har vi redan en son vid namn Loke, men skulle vi få en till skulle pojken tydligen heta Ivan! :D

Flicka: Hildegard
Pojke: Herman

Herman var okej men hildegard?:angel:

Själv borde jag hetat Hervor? Är det ett tjejnamn?:confused::D

Oh hugaligen! Är den en flicka så väntar jag en Ella, och det känns ju helt okej, men är det en pojke så har vi en Engelbrekt på gång :crazy: Själv heter jag Inka (är jag en kvinnlig ink???!!) men sambon han har tur, han heter åtminstone Johannes.
Jag tror vi har samma initialer för de namnen fick jag fram till bebben i magen... Inte riktigt mina favoritförslag kanske...

Mina döttrar skulle hetat Elina enligt generatorn och son med samma pappa Elias ! Jättefina namn !

Min son skulle hetat Erik och om han blivit en tjej Ellie ! Också jättefina och verkligen tänkbara !

Jag gillar generatorn ! Fast jag undrar om den hade hakat upp sig på bokstaven E !

Och jag borde hetat Henrika och min bror Helmut ! (nåja)

*kl*

Jag skulle hetat Helena tydligen
Och min lilla prinsessa här skulle tydligen heta BEDA! :eek: Hoppas jag inte förolämpar nån Beda här nu, men jag tyckte inte det var så vackert precis.
Nya sambon skulle hetat Jens och skulle vi skaffa en flicka ska hon heta Elena och om det är en pojke Elias...

Nje, jag håller mig nog till Jenova om jag nån gång får en flicka till tror jag. :)

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 595
Senast: ako
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 347
Senast: cirkus
·
Relationer Jag och min andra hälft har varit tillsammans nu snart ett år. Jag är 27 och han 31 år. Vi trivs bra tillsammans och och har tagit det...
Svar
5
· Visningar
1 217
Senast: aprilmaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka