Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Vad har ni haft för väder? Idag har jag och Isak varit ute och gått med en kompis och hennes dotter. Sedan gick vi till...
Svar
4
· Visningar
700
Senast: Piffelina
·
M
Gravid - 1år Vad har ni blivit rekommenderade ang ridningen efter förlossningen? Hur länge bör man vänta? Till efterkontrollen? Nu efter 5 1/2...
2
Svar
23
· Visningar
2 772
Senast: Magini
·
Gravid - 1år Min son är nu 4 månader. När han var lite kräktes han lite då och då, men inte särskilt mycket. Nu kräks han bara mer och mer...
Svar
9
· Visningar
2 036
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Vet att dessa finurliga vaggor finns att hyra i Umeå för 250 kr per månad, verkar ju himla smart. Min lilla plutt är väldigt grinig om...
Svar
10
· Visningar
2 026
Senast: kisse
·
Gravid - 1år Jag är GRAVID!! och först nu får ni veta=)=) Är i v 16=) :love::love::bump::bump:
Svar
17
· Visningar
1 242
Senast: HeRomer
·
Gravid - 1år som har försökt att bli gravid i över ett år men inte lyckats. En av mina allra bästa vänner och hennes sambo vill så gärna ha barn...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 103
Senast: Silverpilen
·
H
Gravid - 1år när man fött barn blir ju magen vad ska man säga väldigt mjuk och hängig:p ni vet hur jag menar eller hur? jag fick barn för 6...
Svar
16
· Visningar
1 913
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år När mitt bebissug blir som starkast så funderar jag på hur det skulle vara att få ett syskon till våra barn. Hur skulle det påverka...
Svar
4
· Visningar
2 800
Senast: Sar
·
V
Gravid - 1år började ni känne fosterrörelser i magen och i vilken vecka började ni kunna känna bebisen utanpå magen?
Svar
10
· Visningar
1 081
Senast: vansinnet
·
Gravid - 1år Isak har på bara en kort tid (denna månad) lärt sig smacka med tungän, klappa händerna och nu ligger han på golvet och kommer nästan upp...
Svar
4
· Visningar
631
Senast: Mirre
·
H
Gravid - 1år Hjälp! Vi väntar vårt andra barn i april (om allt går väl) Eftersom jag är över 35 blev vi erbjuden olika typer av fosterdiagnostik. Vi...
Svar
17
· Visningar
4 798
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Känner mig förvirrad om perioden då barnet är tre månader och fyra månader. När jag sålde mjölk sa de att mjölken förändrades när barnet...
2
Svar
20
· Visningar
1 714
·
S
Gravid - 1år Det börjar närma sig jul... vad bör man egentligen tänka på när det gäller julmaten nu när man går runt med den lille i magen? Allt...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Ja alltså, undrar en liten sak. Jag är nu i vecka 9 (8+2) och har ont i ryggen. Eller, ryggen och ryggen, snarare inuti...
Svar
11
· Visningar
21 666
·
Gravid - 1år Kolla vad som väntade på mig när jag kom hem från sjalträffen idag: Manduca Limited Edition LemonGrass, köpt enbart för färgens skull...
2
Svar
23
· Visningar
2 788
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Ja, varför är det så tråkigt? Vi hade ju bestämt att vi skulle starta bebisverkstad här hemma. Men så fick jag för ont i ryggen av mitt...
Svar
8
· Visningar
1 370
Senast: memma
·
Gravid - 1år Ja, tyvärr kom jag ej på någon bra rubrik....men hoppas ni läser ändå! Jag har hört och lagt märke till att dem som mått dåligt/ illa...
Svar
12
· Visningar
957
Senast: memma
·
Gravid - 1år Är det helt jättedumt att testa blanda lite socker i vällingen för att se om barnet kan lära sig att tycka om det och lära sig att...
2
Svar
26
· Visningar
4 767
Senast: Blixtra
·
Gravid - 1år Nu får ni ursäkta att det blir lite snurrigt, bara å fråga om nåt är oklart! jag hade min sista mensdag den 16 oktober, både den...
2 3
Svar
44
· Visningar
15 776
Senast: wtf
·
Gravid - 1år Som sagt, när började de synas, med / utan kläder?? Jag är jättenyfiken, är i v 10 och lika hopplöst platt som vanligt...
2
Svar
31
· Visningar
21 733
Senast: Pirat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar