Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
Gravid - 1år vad ska man gör när ens dotter är en mammagris...skriker så hon tappa andan om hon e hos någon annan!!! jätte jobbigt att sitte vid...
2
Svar
26
· Visningar
2 305
Senast: Nobless
·
Gravid - 1år Är 40+5 idag och kände det igår kväll när jag och sambon kollade film, det började KLIA över hela kroppen:crazy: Överallt! Nån som varit...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: pixietail
·
Gravid - 1år nar de inte vill? Behover goda rad och erfarenheter fran kloka Bukefalister. Vi har haft tva tuffa veckor har hemma, med forkylning...
Svar
8
· Visningar
879
Senast: mimmipigg
·
Gravid - 1år En kompis har precis fått sitt första barn och jag tänkte köpa en liten present till den lilla. Var i Stockholm kan man köpa lite...
Svar
10
· Visningar
1 546
Gravid - 1år vi har ett köksbord med iläggskivor på kortsidorna. Isak satt i gåstolen och fick tag i ena skivan, den ramlade ner och var nån cm från...
Svar
7
· Visningar
907
Senast: doglover
·
V
Gravid - 1år men jag verkar inte vara så bra på letandet :crazy: Får man äta Sushi när man är gravid om man håller sig till laxrullar och räkstjärtar?
2
Svar
22
· Visningar
5 637
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Vi har en hörnsoffa i skinn i vardagsrummet. Den står längs fönstren. Loke klättrar mycket snabbt och enkelt upp i soffan och sedan...
Svar
10
· Visningar
874
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Vad gör där egentligen?
Svar
2
· Visningar
791
Senast: Blue_moon
·
H
Gravid - 1år Äntligen efter 3 år o 10 månader o vårt första ivf så tog det sig.. Så i Juli blir vi föräldrar :)
2
Svar
24
· Visningar
2 015
Senast: HeRomer
·
B
Gravid - 1år Jag ska på mitt första ultraljud idag, spännande värre :p. Är runt v 12-13 och nu undrar jag om man gör nån gynekologisk undersökning då...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: bestatjejen
·
V
Gravid - 1år Se om barnet har ryggmärgsbråck? Jag har juh inte ätit Folsyra överhuvudtaget, äter dock frukt och grönsaker och barnmorskan sa att...
Svar
4
· Visningar
880
Senast: Tarzzan
·
Gravid - 1år Ja, som rubriken lyder :)? Tack på förhand för svar!
2
Svar
29
· Visningar
12 806
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Vi ska genomgå en organscreening i v19 för att se så att Grodan mår bra och att det inte är några större fel på fostret. Nu är jag så...
2
Svar
26
· Visningar
5 859
Senast: Calazirya
·
M
Gravid - 1år Är gravid i v 26 och har de senaste veckorna fått ganska stora problem med foglossningar... Jag pratade med chefen om detta o han...
Svar
7
· Visningar
2 741
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Har blivit rekommenderad att äta Niferex med start från måndag. Jag är inte alls sugen på idén, utan äter hellre sånt som innehåller med...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
24 052
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Jag blir så trött på mig själv.....är gravid i v16 nu (15+3) och har fått Ul tid den 3/12 men jag oroar mig så mkt nu sista dagarna ändå...
Svar
14
· Visningar
1 089
Senast: memma
·
Gravid - 1år men vad betyder BIM?? Har stött på massa konstiga begrepp på senaste tiden och de flesta har jag lyckats klura ut. Finns nått lexikon...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år För några veckor sedan tog jag cellprov, bara ytligt då jag är gravid. Detta visade lätta cellförändringar o BM berättade att jag skulle...
Svar
15
· Visningar
1 991
Senast: aenglah
·
Gravid - 1år Vart köper man dem? Vet att Libero och Pampers gör blöjor i ministorlekar, men de finns inte på våra matvarubutiker.
Svar
16
· Visningar
2 698
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Bråttom hade hon! Kom 4½ v för tidigt. Förlossningen tog mindre än en timme, gjorde inte ont och mamma och barn mådde toppen. Hon vägde...
2
Svar
20
· Visningar
1 845
Senast: Mammadutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar