Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Är 40+5 idag och kände det igår kväll när jag och sambon kollade film, det började KLIA över hela kroppen:crazy: Överallt! Nån som varit...
Gravid - 1år
vi har ett köksbord med iläggskivor på kortsidorna.
Isak satt i gåstolen och fick tag i ena skivan, den ramlade ner och var nån cm från...
Gravid - 1år
Jag ska på mitt första ultraljud idag, spännande värre :p. Är runt v 12-13 och nu undrar jag om man gör nån gynekologisk undersökning då...
Gravid - 1år
Har blivit rekommenderad att äta Niferex med start från måndag. Jag är inte alls sugen på idén, utan äter hellre sånt som innehåller med...
Gravid - 1år
Jag blir så trött på mig själv.....är gravid i v16 nu (15+3) och har fått Ul tid den 3/12 men jag oroar mig så mkt nu sista dagarna ändå...
Gravid - 1år
För några veckor sedan tog jag cellprov, bara ytligt då jag är gravid. Detta visade lätta cellförändringar o BM berättade att jag skulle...
Gravid - 1år
Bråttom hade hon! Kom 4½ v för tidigt. Förlossningen tog mindre än en timme, gjorde inte ont och mamma och barn mådde toppen. Hon vägde...
Gravid - 1år Kan tillägga att dottern (idag 5 år 🥳) verkligen inte vill ha ett syskon 😂 Tur att hon inte har något att säga till om! 😉 Jag trodde hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.