Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Tyckte det var lite kul med att läsa lite enkel statistik om hur många barn vi bukare har och kön. Skulle vara kul att se hur många som...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
9 807
Senast: Mysaan
·
Gravid - 1år Varför lägger dem sånt mitt på dan? Här är det på förmiddagarna, vi vill gå tillsammans på det men det går inte för sambon jobbar när...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: svea
·
Gravid - 1år Va eran man/sambo/pojkvän med under förlossningen? Hur gör man om han inte vill vara med? JAG vill inte vara med, men jag måste...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 698
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år Hur var dom för er? Jättejobbiga? Lite jobbigt? Eller nästan som en dans? Är själv 38+5 idag och hur smidig som helst känns det som...
Svar
12
· Visningar
3 018
Senast: Sunshine
·
Gravid - 1år Måste bara berätta om sonen. Han vaknade vid 7 idag och fick titta ut på det vintervita snölandskapet ute. "HOH!" sa han först och sen...
Svar
7
· Visningar
993
Senast: Jozze
·
Gravid - 1år Vad tycker ni? I en grav-tidning rekommenderas Purelan, den finns att köpa på babyland osv. Sen har ju apoteket två st, Bröstvårtskräm...
Svar
13
· Visningar
11 134
Senast: Hot Shot
·
Gravid - 1år Jag går in i vecka 15 (14+0) i dag, och undrar när man börjar gå upp i vikt?? JAg har nu gått ner 6,2 kg sen jag blev gravid (visst jag...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Hej alla ni som är hemma med era små! Jag är lite nyfiken på hur en vanlig dag (eller är kanske dygn mer lämpligt) ser ut för er...
2
Svar
23
· Visningar
3 147
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år Sambon åkte till jobbet nyss, när han skulle gå blev Isak helt förtvivlad och bara tjöt. Stackars liten, han ville ïnte att pappa skulle...
Svar
6
· Visningar
868
Senast: Mirre
·
M
Gravid - 1år Måste bara fråga er som vet, om man dricker vin och sprit på kvällen/natten. Hur lång tid tar det innan man kan amma ingen? Någon som...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
10 953
Senast: Stinaelin
·
Gravid - 1år När började ni bada er baby oftare än 1-2 ggr / vecka? Hur gammal var barnet då? När ni började låta dem bada ofta, vad hade ni i...
Svar
13
· Visningar
1 352
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år Jag har blivit tillfrågad att göra någon typ av fadderbrev till min brors barns namngivning. Vad skriver jag i ett sådant? Det står helt...
Svar
7
· Visningar
10 646
Senast: vippan
·
Gravid - 1år Hej alla trevliga folk här på förälder-forumet! Jag skriver lite under ett anonymt nick nu, är inte så känd här i vanliga fall, men...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 246
Senast: Tillit
·
Gravid - 1år Fick ett brev idag med information om föräldragrupp som ska startas här. Blev så himla glad när jag såg det! Äntligen kan jag också få...
Svar
6
· Visningar
974
M
Gravid - 1år Är gravid i vecka 21 och imrose när jag släppte ut hästarna blev jag sparkad av en av dom. Det tog i bäckenbenet på framsidan men själva...
Svar
10
· Visningar
1 566
Senast: Mirac_
·
Gravid - 1år I flera veckor så har Loke haft diarré. Trodde först att han fick för mycket fullkorn då han fick det i gröt, välling och dessert pga...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 999
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Ett litet råd till er som fortfarande väntar och ska in för förlossning. Om erat barn får en diagnos vid läkarundersökningen på BB att...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 662
Senast: CillaW
·
Gravid - 1år Det måste vara så.:cry: Han skriker vad f*n jag än gör! Möjligen att han kan vara lugn i vagnen, stundtals alla fall eller när man går...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 602
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Vi har en inte jättestor lägenhet. Vi har inget jättestort förråd. Däremot har vi en gammal BRIO kombi som tar en del plats...
Svar
9
· Visningar
882
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år Hur är era bebisars sovrutiner? Jag skrev för ca 6 veckor sen om min tjej som då var ca 2 veckor och somnade runt 1 på natten. Nu...
2
Svar
23
· Visningar
3 022

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Hård nacke