Dricka sprit när man ammar???

Sv: Dricka sprit när man ammar???

Våra barn har haft både mammiga och pappiga perioder. Men vi är stenhårda på vartannankvälls nattning. De får inte önska vilken föräldrer som ska natta, vartannan mamma och vartannan pappa; det funkar utmärkt.

Delade en fjällstuga med några kompisar med barn i samma åler. De (föräldrarna) hävdade att deras barn vägrade att bli nattade av pappan; så därför kom mamman alltid och tog över när det ballat ur. Efter de sett våran modell tog de över den. Det var en jobbig övergång, men sen lärde sig barnen vad om gällde, och pappan kunde natta hur bra som helst!

Så skönt för mamman att slippa vara låst, och skönt för pappan att kunna natta sina egna barn (vilket borde vara självklart...).

Liknande trådar

Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
474
Senast: gulakatten
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 066
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Söndag natt hamnade jag på sjukhus pga allergisk chock. Fick komma hem efter medicin och några timmar på observation. Igår kväll kom en...
Svar
18
· Visningar
1 124
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 607
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar