Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag och maken har kommit fram till att vi vill ha en liten till. Snart, helst. :laugh: Så började jag fundera på det här med...
Svar
5
· Visningar
1 768
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år vid ultraljudet och vi hade tydligt sagt att vi inget ville veta... :( Jag drömmer ju om en flicka till, vore så roligt och det...
Svar
18
· Visningar
1 608
Gravid - 1år Jag vet inte, men jag börjar misstänka det när huvudvärken aldrig vill försvinna. Fruktansvärt trött o förvirrad till tusen (Eller vad...
Svar
9
· Visningar
2 406
Gravid - 1år dottern som nu är drygt 7 månder har varit rejält förkyld till och från sedan hon var 5 månader, ingen feber men bara snorig, geggig i...
Svar
5
· Visningar
1 125
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Någon som såg senaste avsnittet då en gravid kvinna hamnade hos Dr House? Jag brukar inte titta på det, men nu fastnade jag ju så...
Svar
12
· Visningar
1 064
Senast: honung
·
Gravid - 1år Min nya manduca, KonaCoffee! den är så vacker, och jag blir så glad av den!
Svar
18
· Visningar
1 298
Senast: nevin
·
S
Gravid - 1år usch ja, nu har mitt illamående kommit igång. men det är inget på morgonen utan mest på kvällen..brukar det inte vara på morgonen man...
Svar
7
· Visningar
862
Gravid - 1år Min svägerska var här förut och vi kom in lite på preventivmedel. Hon ammar ju deras dotter, och enligt bm kan hon då bara äta...
2
Svar
24
· Visningar
2 560
Senast: Snovind
·
Gravid - 1år När f*n ska det försvinna??? Jag mår skit, fick jag stanna hemma i dag igen från jobbet, jag blir less på det. Ska testa på akupunktur...
Svar
8
· Visningar
875
Senast: MittNyaJag
·
S
Gravid - 1år ja, idag plussade jag.. känns helt otroligt...hiih lite chockad tror jag.. jätte glad är jag iaf:):love:
2
Svar
28
· Visningar
1 867
Gravid - 1år jag och sambon råkade visst bli lite heta på gröten utan att ha nåt gummi hemma, så det blev oskyddat :crazy: detta var på typ sista...
2
Svar
28
· Visningar
2 717
Senast: Fidelin
·
Gravid - 1år Åh jag är bara 20 år och känner att jag verkligen längtar efter barn, min pojkvänn är 22. Hur gammal tycker ni att man ska vara? Och vad...
Svar
8
· Visningar
1 006
Senast: jerseyko
·
F
Gravid - 1år Har ju tidigare haft trådar om att min dotter bla inte vill ha välling - inget jättestort problem då hon älskar gröt :d Men ibland vore...
Svar
8
· Visningar
1 170
Senast: doglover
·
Gravid - 1år nu tog jag ett äl test och den nedersta strecket kom fortare (direkt) än det versta (kontrollstrecket?), betyder det att jag har äl NU...
Svar
1
· Visningar
881
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Är det någon av er här inne som gjort FVP i modern tid? Det verkar som att man får provsvaret på bara några dagar nuförtiden? Hur...
2
Svar
23
· Visningar
13 611
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Hur gamla var dem? Var det fullt ös på en gång eler tog dem det lugnt?
2
Svar
21
· Visningar
2 258
Senast: Symaskinen
·
B
Gravid - 1år Hej! Nu var det ett tag sedan jag var här. Jag och min sambo bestämde ju oss i somras för att försöka skaffa barn. Det kändes och...
2
Svar
26
· Visningar
3 930
Senast: babyfoal
·
S
Gravid - 1år sen jag slutade med mina p-piller så har min mens börjat med att de 2 första dagarana har jag bara röd aktiga flytningar och 3:e dagen...
Svar
8
· Visningar
834
Senast: saffran2
·
P
Gravid - 1år Jag är gravid i 7:e veckan efter IVF. Drabbades dock av överstimulering vid behandlingen och kommer nu att vara sjukskriven en månad...
Svar
8
· Visningar
1 616
Senast: Pirat
·
Gravid - 1år Sambons telefon ringde när han stod i duschen ikväll så jag sprang och kollade vem det var. Då det var en arbetskompis till sambon som...
Svar
14
· Visningar
1 522
Senast: MittNyaJag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka