Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Ja, jag e gravid i vecka 12 nu.. och har märkt skumma grejor....
Nyser mer än vanligt iaf några ggn om dagen, från förr inte alls nysst...
Gravid - 1år
Tycker det verkar svårt att få tag i.
Även om han inte är ute och leker direkt så är det ju bra att ha 'när man ska åka någonstans. Man...
Gravid - 1år
Funderar en del just nu. Det är så att jag och min sambo hade sex några dagar innan ÄL sist och skulle alltså kunnat bli gravida. (sista...
Gravid - 1år
...idag är verkligen en sån dag. Jag skulle vilja lämna bort Arvid, åka ut i skogen och bara skrika mig hes, sen när rösten är borta så...
Gravid - 1år
Finns det sådana och var hittar man dem isåfall? Mina tomma lökar svällde snabbt upp till 80 DD de första veckorna (från ca D... :angel...
Gravid - 1år
är jag hemsk som tycker det är långtråkigt att bara vara hemma med dottern? (snart 5 Månader) och som längtar tills jag får börja jobba...
Gravid - 1år
Nu när det börjar bli kallare ute så funderar jag på vad dottern (6mån) ska ha på sig. I vagnen har vi en åkpåse i angora så det blir ju...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.