Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Nu börjar jag igen, hispar redan långt inna det är dags... Förlossningen alltså, det är den jag är nervös inför, det gick ju...
Svar
5
· Visningar
1 097
Senast: Lydia
·
F
Gravid - 1år Söker en sittvagn med liggläge, någon form av sufflett, vändbar sits, svängbara, stora framhjul och inte alltför klumpig. Finns...
Svar
7
· Visningar
1 700
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Det är ingen lek! Fram till vecka 12 mådde jag illa när jag inte hade ätit. Sen gick det över någon vecka. Det återvände med...
2
Svar
25
· Visningar
2 567
M
Gravid - 1år vad ska man köpa till en nyfödd?? bara något liten och inte jättedyrt. någon sak eller ett klädesplagg... någon som vill hjälpa...
Svar
9
· Visningar
1 164
Senast: Smulu
·
Gravid - 1år Ja, jag e gravid i vecka 12 nu.. och har märkt skumma grejor.... Nyser mer än vanligt iaf några ggn om dagen, från förr inte alls nysst...
Svar
8
· Visningar
1 104
Senast: memma
·
Gravid - 1år Med bebis? Någon som gör det här? Är det alldeles omöjligt att hitta ett sådant jobb?
Svar
9
· Visningar
1 251
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Det fanns ju en bildtråd jag tyckte om, där det handlade om vem barnet var likt! Kom igen nu! :bump::bump:
Svar
8
· Visningar
1 099
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Tycker det verkar svårt att få tag i. Även om han inte är ute och leker direkt så är det ju bra att ha 'när man ska åka någonstans. Man...
Svar
10
· Visningar
1 002
·
Gravid - 1år Någon som haft detta? Med mitt första barn började min milda hf på detta vis. Fick galen klåda från ingenstans natten innan ett bm...
Svar
2
· Visningar
11 699
Senast: pixietail
·
Gravid - 1år Vad har ni för barnförsäkring? Hur vet man vilken man ska ha, alltså hos vilket försäkringbolag? Hur tänkte ni när ni tecknade er...
Svar
12
· Visningar
1 356
Senast: marina54
·
Gravid - 1år Får man ta influensavaccin när man är med barn? Frågar åt en vän då vi kommer att få detta vaccin genom jobbet gratis nu och hon vill...
Svar
1
· Visningar
1 206
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Funderar en del just nu. Det är så att jag och min sambo hade sex några dagar innan ÄL sist och skulle alltså kunnat bli gravida. (sista...
Svar
7
· Visningar
6 581
·
Gravid - 1år ...idag är verkligen en sån dag. Jag skulle vilja lämna bort Arvid, åka ut i skogen och bara skrika mig hes, sen när rösten är borta så...
2
Svar
30
· Visningar
3 153
·
Gravid - 1år Finns det sådana och var hittar man dem isåfall? Mina tomma lökar svällde snabbt upp till 80 DD de första veckorna (från ca D... :angel...
Svar
13
· Visningar
4 332
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Ska införskaffa en trikåsjal idag, och har funderat över detta med amning. Har fått för mig att det ska gå att amma barnet när det...
Svar
8
· Visningar
1 829
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Har några nätter i rad vaknat av förverkar(?), det trycker, sticker, "hugger" neråt och har börjat få så ont i ena sidan av ryggen så...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: Ishtar
·
H
Gravid - 1år är jag hemsk som tycker det är långtråkigt att bara vara hemma med dottern? (snart 5 Månader) och som längtar tills jag får börja jobba...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 590
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Hur länge kan vara få obetald föräldraledighet? Om man är arbetslös, hur ser det ut då när man får barn? vad för slags hjälp får man då?
Svar
5
· Visningar
974
Senast: Freddie
·
P
Gravid - 1år Nu när det börjar bli kallare ute så funderar jag på vad dottern (6mån) ska ha på sig. I vagnen har vi en åkpåse i angora så det blir ju...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Brandgul
·
S
Gravid - 1år Hej hopp alla glada! Första gången jag är inne på "föräldrasidan" på buke:p Tänkte höra lite om hur det var för er med ridningen...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 544
Senast: Tiboo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar