Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Gravid - 1år Jag vill börja med att skriva att jag vet att detta kommer att låta väldigt otacksamt. Jag är inte alls nöjd med att jag känner på det...
Svar
3
· Visningar
1 379
Senast: lingonben
·
H
Gravid - 1år Helammar min tvåmånaders son och pumpar ut mjölk som pappan kan ge när jag åker och rider några gånger i veckan. Det fungerar väl men...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 262
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Hallå, vad gör man egentligen åt läckande bröst? Finns det något man kan göra för att stoppa det? Jag har de senaste dagarna börjat...
2
Svar
27
· Visningar
2 164
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Hur har ni snittade hästägare gjort? Jag vet att man inte får lyfta tungt på ett par veckor efter ett kejsarsnitt, men att man får...
Svar
5
· Visningar
975
Senast: jennyjenny
·
D
Gravid - 1år Var hittar man ridbyxor till gravida? Just nu rider jag med halmsnöre i linningen men ju mer magen växer desto mer vill jag ha ett par...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
16 172
Senast: whackysofie
·
Gravid - 1år Jag har idag 5 dagar kvar till bf. Ikväll ska jag och en kompis i väg till Stockholm för att äta mat tillsammans med några...
Svar
10
· Visningar
1 007
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Okej, jag kanske är lite nojig. Är ju i v 38 (37+2) nu och har råkat läsa en del om läskiga Grupp B- streptococker och vad de om man har...
2
Svar
22
· Visningar
2 638
Senast: ako
·
Gravid - 1år Vi har just kommit hem från det andra ultraljudet och det kanske är dags att göra det offentligt. :laugh: Den 25:e februari är vår...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Har bloggat om det, men jag vill gärna ha fler synpunkter än vad jag får i bloggen. Överdriver jag? Låter det överdrivet? Kommer jag...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 696
Gravid - 1år Sonen blir helt vansinnig om man tar det han vill hålla i. Tex telefonsladden, om man pratar i tel och har honom i knäet så tar han...
2
Svar
23
· Visningar
1 770
Senast: Tarzan
·
Gravid - 1år Idag har jag provat denna och tycker den verkar superbra!!! Har tur som bor nära en internetshop där man är välkommen in en dag i...
2
Svar
28
· Visningar
4 128
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år Nu är resan bokad och ingen återvändo finns... :eek::):D:eek: Den 28 oktober åker vi till Thailand i två veckor (phuket) för att...
Svar
11
· Visningar
1 210
Senast: jerseyko
·
S
Gravid - 1år ja det är vad jag har nu. inge kul alls, det började igår och håller på idag. gör ont på vänster sida och svider i mittan av magen, typ...
Svar
14
· Visningar
5 200
Senast: saffran2
·
Gravid - 1år Är ju ändå inte så varmt ute nu längre så vill ha något av ovanstående i vagnen. Han har ju sittvagn nu med fast sele. Så får det...
Svar
19
· Visningar
3 467
Senast: Timsetim
·
Gravid - 1år Måste bara berätta en sak som hände mig just. Sambon var på väg ut men kom upp med posten först. Det var ett "paket", med blommigt...
Svar
4
· Visningar
1 241
Senast: vippan
·
Gravid - 1år Min son som på måndag e 4 veckor har börjat tappa håret på sitt huvud.. När man klappar han på huvudet så får man massa hår med sig, det...
Svar
2
· Visningar
1 271
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Ja, eller <insert annan valfri maträtt..> Min dotter fyller snart sju månader, är väldigt matglad. Hon började med smakportioner vid 4...
Svar
9
· Visningar
1 200
Senast: Mirre
·
S
Gravid - 1år hej. jag ska ha min mens den 19 oktober, då borde ha haft min ägglossning nu.. idag har jag fått ont i vänster ljumske, lite till...
Svar
2
· Visningar
631
·
S
Gravid - 1år jag undrar i vilken vecka ägget fäster sig? jag har inte kört med äl stickor. men enligt en tabell skulle jag ha äl någon gång mellan...
Svar
7
· Visningar
3 864
·
P
Gravid - 1år Min kille och jag har just gjort ett IVF-försök (provrörsbefruktning). Utan att gå in på detaljer kan jag berätta att jag drabbats av...
2
Svar
21
· Visningar
2 568
Senast: pompa04
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar