Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
Gravid - 1år Jag och sambon var "oförsiktiga" för några veckor sedan :crazy: Jag borde ha tagit ett dagen-efter-piller men kom aldrig iväg för att...
Svar
10
· Visningar
3 706
Senast: Raderad medlem 6459
·
Gravid - 1år Har precis pratat med barnmorskan eftersom jag har haft ont i mage och rygg i några dagar och hade väldigt ont inatt. Hon trodde att...
Svar
6
· Visningar
1 193
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Jag är i vecka 10 nu (11 på torsdag) o var på inskrivning i fredags, jag hade lågt blodvärde och blodtryck...köpte järntabletter o har...
Svar
12
· Visningar
6 605
Senast: Lamborghini
·
Gravid - 1år Sonen skriiiiiker! Hela tiden! Inte för att han är ledsen eller så utan han ligger och jollrar och vråålar! Konstant! Jag blir...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Jobbade min sista dag i måndags och är nu ledig!!! Är beräknad den 15:e oktober. Känns så skönt att vara ledig och bara vara...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Hej alla! Det börjar dra i hop sig - jag har BF om en månad. Sambon och jag är dock inte gifta ännu, och kommer inte att vara det om...
Svar
8
· Visningar
2 837
Senast: ylvalill
·
Ä
Gravid - 1år Jag har många runtom mig som är gravida just nu, och det får mig att minnas lite när jag var gravid innan en sen abort förra sommaren...
Svar
15
· Visningar
2 841
Senast: Rizto
·
S
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 20 och super glad för det mår toppen! Har en underbar 4 årigt halvblod som är jätte snäll, jag rider fortfarande...
Svar
2
· Visningar
1 079
Senast: ylvalill
·
Gravid - 1år Hej på er allihopa! Jag gjorde igår ett grav.test flera gånger hehe.. och alla visade positivt! det var ju inte planerat men inget...
Svar
12
· Visningar
16 524
Senast: nDian
·
Gravid - 1år :eek: Han kom och var helt blodig runt munnen och på händerna, och spottade ut en fästing :eek: Vart ringer man, giftcentralen...
Svar
13
· Visningar
6 933
Senast: LitenIsa
·
Gravid - 1år Jag har ju läst en del här om att det kan vara svårt att hitta snygga mammakläder, eller mammakläder man trivs i. Men.. jag var på H&M...
2
Svar
36
· Visningar
4 733
Senast: Krazzzy
·
Gravid - 1år Antar att jag är lyckligt lottad och ska vara glad så länge det varar...men man ska ju alltid oroa sig. ;) Min bebis på 10 dgr bara...
Svar
10
· Visningar
5 684
Senast: gillaj
·
Gravid - 1år Var in till sjukhuset igår för abort. Blev undersökt av en läkare som kollade hur långt det gått osv. Fick sedan prata med en...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 609
Senast: Migo
·
Gravid - 1år Kära bukefalister. Jag äter Neovletta 28, men har senaste månaden missat piller hit och dit, så dåligt minne. Usch. :( Tagit dom så...
Svar
11
· Visningar
5 474
P
Gravid - 1år Min son på snart 6 månader vill inte äta, vägrar allt utom bröstmjölk. Vi började med smakisar vad 4 månader och han äter max en tesked...
2
Svar
22
· Visningar
1 603
Gravid - 1år Jag är ju inne i systemet eftersom jag skickat in mitt moderskapsintyg, men hur fungerar det för pappan? Hur fungerar det med de 10...
Svar
5
· Visningar
3 165
Senast: ZorréZaid
·
Gravid - 1år Det finns inte säger alla. Lindex och HM's shop online har i 74/80 men slutsålt, har gått i varenda butik i uppsala, slutsålt...
Svar
18
· Visningar
1 962
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Jag sitter i världens jobbigaste sits (för mig) och jag bara måste skriva av mig... Är för tillfället helt knäckt, fast det inte ens är...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 047
Gravid - 1år Ja, nu är det inte så långt kvar till bf... Väskan väntar på att packas, men vet inte riktigt med vad. Vad "får" man på bb? Blöjor...
Svar
12
· Visningar
1 375
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år OM jag nu är/blir med barn (äl nu:p) Vad sägs om detta: Julafton: Sambons föräldrar får ett platt paket. Hans systrar får...
2
Svar
39
· Visningar
3 139

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka