Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Haha, Kollade direktlänken jag har till familjelivs uträkningssida nyss och höll på att få stora chocken! Herregud, jag är ju i v. 20...
Svar
11
· Visningar
967
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Jag ska på mitt första mvc nästa fredag, men satt o funderade, kostar det nåt att gå dit?? Som läkarbesök eller?? Sen, vad gör man på...
2
Svar
21
· Visningar
1 965
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Sonen är nu tio veckor. Varje dag sen han var ca 4 dagar gammal har vi varit ute och promenerat med vagnen. Jag har stegräknare nu och...
Svar
17
· Visningar
1 294
Senast: Madick
·
Gravid - 1år Jag och sonen har barnsim imorgon, men jag hittar inte hans badbyxor :crazy: Vet så väl att jag lade dom i garderoben sist dom...
Svar
16
· Visningar
1 485
Senast: Ceta
·
J
Gravid - 1år Är i vecka 21+3 och har fått sådana enorma problem med håll. Tidigare har jag kunnat "andas bort" det men nu är det så intensivt att jag...
Svar
3
· Visningar
1 057
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Jag har upptäckt ett lustigt fenomen. Sedan jag blev gravid (eller ja när det började synas ordentligt) så har jag helt plötsligt fått...
Svar
13
· Visningar
1 476
Senast: vippan
·
E
Gravid - 1år Jag skall försöka förklara min fråga lite. Jag är 27 år och har ett barn på 6 år separerade från hans pappa då han var 1 1/2 år, satte...
Svar
4
· Visningar
6 441
Senast: Bebben
·
F
Gravid - 1år Hur lång tid tog det för er från det att ni tog avstånd från prevetivmedelet tills dess att ni märkte att ni va gravida? Min syster...
2
Svar
25
· Visningar
3 946
Senast: Wilfa
·
Gravid - 1år Vilket tvättmedel använder du som har bebis, litet barn? Vi har kört med willys för att det är prisvärt och fått bra resultat i...
Svar
18
· Visningar
1 914
Senast: domino
·
Gravid - 1år Min lilla tös har fruktansvärd magknip, speciellt kvällar. Vi har haft miniform en period och det hjälper delvis, men inte fullt ut...
Svar
11
· Visningar
2 135
Gravid - 1år För nu har vi ett inbokat UL - dock om lite mer än en månad. Det är ju jättelångt? Går det att överleva väntan? Jag ska gå på UL när det...
2
Svar
31
· Visningar
2 502
Gravid - 1år Jag undrar lite vad som gäller? När har ni sökt föräldrarpenning? Hur mycket pengar kan man få? Jag har varit inne på FKs...
2
Svar
39
· Visningar
4 474
Senast: Magini
·
Gravid - 1år Hur resonerade ni? Valde ni NUPP-test eller inte? Jag tog inte det, å är helt tillfreds med mitt beslut. Men så tänkte jag att om jag...
Svar
5
· Visningar
1 806
F
Gravid - 1år Ja, nu är jag äntligen mamma :D Det har varit en jobbig månad, jag har legat på Borås lassarett från den 19 Augusti till den 15...
2
Svar
20
· Visningar
2 252
Gravid - 1år Jag har träffat BM vid ett tillfälle, hon var jättetrevlig och verkar bra osv. Men.. jag är så anti! De vill ju väga och mäta och fråga...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 024
Gravid - 1år Jag trodde jag hade ganska bra koll på hur mycket man behöver klä på, men nu har jag blivit osäker...:confused: Var hemma hos en...
2
Svar
24
· Visningar
5 986
Senast: Brandgul
·
V
Gravid - 1år Ja, nu är vi oense för första gången sen vi plussade. Jag och barnets pappa bor inte ihop, utan vi letar en lägenhet ihop här där jag...
Svar
13
· Visningar
1 170
Senast: sushi
·
Gravid - 1år Var hos min gyn idag och fick gjort ett VUL. En 12 mm stor bebis med starkt pickande hjärta kikade tillbaka. :love: Storleken stämde...
Svar
14
· Visningar
3 738
Senast: Marie_C
·
F
Gravid - 1år har en son på drygt 10 månader som vi nu ger välling åt på morgonen (vid halv sju då han vaknat). Funderar dock på om jag ska byta...
Svar
11
· Visningar
1 428
Senast: furuskär
·
H
Gravid - 1år jag har en dotter på 4 månader som har varit förkyld men är frisk nu. men det rinner mkt ur hennes ögon. hela tiden. kan hon fått...
Svar
1
· Visningar
772

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka