hmm, en knäpp fråga??

Sv: hmm, en knäpp fråga??

Vad ligger det på ungefär? Så man vet vad man ska ha för kontanter med sig :D Litar inte på att alla tar kort *stenålder*

De tog kort :D Tror det var strax under 200kr för undersökningen och sen 40 kr för bilderna.

Hjärtat lyssnade vi för första gången på efter UL.

Sv: hmm, en knäpp fråga??

Men va sjukt!!

Så om ni ska gå dit för o få preventivmedel eller så så måste ni betala?? Det va min BM som sa att alla besök hos henne (barnmorskor i hela sverige) är gratis..
Då kanske man ska vara glad att man bor på "rätt" ställe då..

jag vet faktiskt inte varför det kostar men det KAN bero på att vårat lasarett håller på och ska privatiseras (men ff landstingsägt så??!):confused: jag trodde det oxå var gratis för jag har varit där på rådgivning o så betalade inget.. ca 4år sen dock.. men en kompis till mig ska oxå ha barn (11 v före) hon fick betala fram till v 15.

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 385
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 753
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
1 000
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 742
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar