Hur länge försökte ni?

Sv: Hur länge försökte ni?

Slutade med p-piller sådär 7 år innan jag träffade min nuvarande sambo ;) Jag funkar helt enkellt inte med piller - tror jag skulle kunna ha ihjjäl någon :eek:

Då vi bestämde oss för att försöka bli gravida så tog det sig på första försöket :D, men det blev ett mf i v 6. Sedan tog det ca 5 månader innan det lyckades igen, lite blandat med eller utan ä.l. stickor... första gången på länge som jag inte trodde jag var gravid(skengravid samtliga månader tidigare). Väntade på mens.. gjorde grav-test bara för att inte gå och börja hoppas igen helt i onödan... så var det positivt!! Är nu i v 13, snart 14

Lycka till!!! Å du vet, det funkar ju när du inte tänker på det eller anstränger dig.... jätte lätt och bra tips va?? :o;):D

Vi pratade om att vi skulle skaffa barn, blev gravid månaden efter..;)

Det är en p-piller bebis jag har i magen!:D

Hur lång tid tog det för er från det att ni tog avstånd från prevetivmedelet tills dess att ni märkte att ni va gravida?

Min syster blev gravid på första försöket, så även min ena kompis medan en annan höll på i ett år.

själv sitter jag nu och väntar på ägglosning och ser magar överallt :crazy:

vi håller fortfarande på o få vårt mirakel o har försökt sen januari 2005. alltså 44 försök.. men nu blir det ivf :) Lycka till :)

8 månader tog det för oss. Försökte med stickor men tyckte att de var svåra att utläsa. Jag köpte en ClearBlue Fertilitetsmonitor och det tog sig på första cykeln som jag använde den. Lätta instruktioner typ "ikväll ska ni ha sex" ;)

Hehe det lät trevligt. Vad står det när man inte har ägglossning? "ikväll kan han komma vart han vill?" :D

Jag är också löjligt fertil. Jag blev gravid första gången vi hade sex på ägglossning, fast det slutade i missfall. Sen fick jag mens en gång och blev gravid igen och då slutade det i en liten Sam :love:

Det där låter ju bra :D Var köper man en sådan och vad kostar den? PM:a gärna så att inte någon moderator får för sig att stänga tråden....

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 520
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 423
Senast: Trassel12
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 564
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 368

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka