Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man ska skicka in sin inkomst som den aktuelle arbetsgivaren fyller i (det står på blanketten, "ifylles av arbetsgivaren", de kollar inte med skatteverket såvida de inte ska kontrollera uppgifter. Tror jag.
Mvh Ishtar som skickade in papprena för ett par veckor sedan och väntar på att det ska bli klart nu innan jag har tänkt gå
Freyja_bus: har du skyddat din SGI på alla lov under din studietid så du inte hamnar på lägstanivå du också? (jäkla djungel för att skydda sin SGI)
Du får hem ett papper där du fyller i hur mycket du tjänar och hur många timmar du jobbar på ett år. För att din föräldrapenning ska grundas på vad du tjänat måste du jobbat minst 8 månader innan BF och tjänat över *hrm* 40-50.000kr någonting..
Hoppas att jag har fattat all rätt nu då. Rätta mig om jag har fel.
* Jag lämnar in mitt moderskaps intyp till FK.
* Jag får hem papper som jag ska fylla i och skicka in.
* Jag får besked om hur mkt pengar jag få och sånt
ELLER...
Tycker sånt här är jobbigt :S
Jag har ju jobbat extra under min studietid, dvs i tre och ett halvt år. Jag har då arbetat regelbundet och fått lön varje månad. Jag har gått på schema under hela denna period och haft två arbetsgivare. Kommer jag kunna räkna med det tro?
//Julia