Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Gravid - 1år Är aktiv på buke under annat nick men eftersom det är något tidigt än så länge så skulle det vara lite tråkigt om nån man känner här...
Svar
6
· Visningar
1 035
Senast: Lupino
·
Gravid - 1år Kan man ha en sport-BH när man ammar? Den trycker ju liksom till brösten lite mer än en vanlig top. Men det är inga direkta skarvar...
Svar
17
· Visningar
2 743
Gravid - 1år Kollade min tid på familjeliv (igen.. :angel:) och kom på att kolla mitt befruktningsdatum. Enligt uträkningen baserad på BF enl. UL...
Svar
5
· Visningar
14 293
Gravid - 1år Är nu i slutet av v 13(v 14 imorgon) och tänkte att jag äntligen inte skulle må så illa. Jag har visserligen varit förskonad, mått illa...
Svar
17
· Visningar
2 143
Senast: lingonben
·
Gravid - 1år Edvin har fått en väldigt envis hicka, den kommer så fort han har ätit. De spelar ingen roll om han rapar eller inte, den kommer ändå...
Svar
18
· Visningar
2 401
Senast: cowgirl81
·
Svar
7
· Visningar
3 472
A
Gravid - 1år vill ha lite råd. har varit eller är lite orolig att jag är gravid. mens dröjde i lite mer än 1 och en halv månad. nu i fredags blödde...
Svar
10
· Visningar
1 236
Gravid - 1år Okej... Tror att hormonerna spelade mig ett spratt i går kväll, för att ha något att skylla på :angel:. Blev jättearg på sambon (för...
Svar
7
· Visningar
4 147
Senast: Brandgul
·
F
Gravid - 1år Jag behöver hjälp med att redan ut tankar, känslor och få perspektiv. Skriver denna tråd under annan nick. Något jag egentligen inte...
2
Svar
24
· Visningar
6 642
Senast: TinyWiny
·
G
Gravid - 1år Åhh, blev så besviken idag! Hade nästan bestämt mig för en Teutonia Mistral, går att köpa från Tyskland för finfina priser... Tog...
Svar
14
· Visningar
5 048
Senast: voltis
·
Gravid - 1år Fick precis veta att på min MVC vill man ha enskilt möte med bara mamman ? Är detta vanligt, för jag blev jätte ställd och funderar...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
19 481
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Fick igår reda på att min kusin och hans tjejs bäbis är riktigt dålig... Hon var beräknad till att föda för en månad sen men det blv...
2
Svar
32
· Visningar
4 185
Gravid - 1år En nyfiken fråga: Hur länge innan beräknat bf jobbade ni, och med vilket typ av arbete? Själv gick jag ner från 100 till 75% cirka 11...
Svar
18
· Visningar
3 929
Senast: Sol
·
H
Gravid - 1år Sämmer bort mig med en ny tråd! Nu är jag visst gravid i v5:bump:Känns spännande med visst mått av krasshet ( finns det ett ord som...
2
Svar
26
· Visningar
2 449
Senast: Horsespirit
·
L
Gravid - 1år Hej alla! Det här blir mitt premiärinlägg på Buke men jag har läst jättelänge och har hållt till mkt i föräldradelen... Har inte känt...
2
Svar
21
· Visningar
3 203
Senast: Bastic
·
Gravid - 1år bristningar på magen och runt midja vid graviditet, någon som har något bra förebyggande tips för att få så lite som möjligt??
2
Svar
25
· Visningar
2 218
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Var på UL idag och OJ så häftigt! Jag är i v 18 och har känns bäbisen ett tag nu men det blev plötsligt så verkligt när h*n dök upp...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Fanskap
·
Gravid - 1år för första gången i mitt liv hade jag förra månaden mensvärk *blä* Nu har jag ägglossning och känner precis samma sorts värk, dock...
Svar
3
· Visningar
756
Gravid - 1år Stackars min lilla tös! Snart två månader är hon och har redan fått sin första förkylning. Snuvig och hostar gör hon. Känner mig så...
2
Svar
20
· Visningar
2 817
Gravid - 1år Hej jag ska ha mitt 2 barn i slutet av jan är det flera här som är berälnade till jan,feb??
Svar
6
· Visningar
748
Senast: SweetSelene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka