Hjälp! Jag är visst gravid!

Sv: Hjälp! Jag är visst gravid!

Shit, jag ska bli mamma! :eek:

Hehe, vi va i samma sits alldeles nyligen. Visst är det svårt att greppa? Nu är vi inne i v.7, vilket fortfarande är väldigt tidigt, men alla vanliga krämpor har redan bitit sig tag i mig iaf med full kraft minst sagt :crazy::D
O lova mig en sak: va så jäklans glad o lycklig över detta som helst! (fick nämligen höra igår att det jag hade var ju så nytt och litet att det inte gjorde nått ändå, och att jag inte ska ta ut segern i förskott :mad: )
Ett plus är ett plus!
Risken är oftast liten för problem så räkna med bebis ;)

Vad får ni för BF enl BM eller datorn tex?
Min BM gissar på 17maj för min del, men jag gissar på en vecka senare grundat på tidigare cykler.

GRATTIS!!!

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag tog ur min spiral i vintras då den hade suttit inne sina 5 år. Så körde vi med kondom men efter en familjemedlems bortgång i januari...
Svar
17
· Visningar
1 678
Senast: Suspiria
·
Gravid - 1år Jag behöver lite hjälp, råd eller kanske bara få prata lite... Jag har precis tagit ett gravtest och testat positivt. Jag skulle haft...
2
Svar
20
· Visningar
5 651
M
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 12 (11+3) och är så totalt inkapabel att ta tag i något. Ska försöka beskriva vad som hänt. I höstas visade det...
Svar
13
· Visningar
6 217
Övr. Hund Till er som är bra på hundpsykologi och beteende. Jättelångt! :eek: Noterat många små förändringar hos min hund och funderar lite...
Svar
2
· Visningar
1 986
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka