Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Det har några gånger varit uppe en länk till en text som riktar sig till nyblivna far- och mormödrar. Någon som vet vad jag menar, och...
Svar
11
· Visningar
1 103
Senast: via
·
Gravid - 1år hur hade ni innan mensen som inte kom, hade ni vanliga "menssymptom"? eller hade kroppen ställt om redan då?
Svar
5
· Visningar
1 394
Senast: Comfort
·
E
Gravid - 1år ...och jag minskar i vikt!! Är gravid i vecka 14+1 med tredje barnet. Magen svällde fort och jag såg jättegravid ut för ett par...
Svar
12
· Visningar
3 354
Senast: kpist
·
F
Gravid - 1år Hörde om en artikel i tidningen och tydligen har det också varit på TV att vissa nappflaskor innehåller några farliga ämnen men jag har...
Svar
17
· Visningar
4 838
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Hur ska man veta vad som är "normalt" ont i magen och vad som är ont i magen som man borde vara orolig för? Barnmorskan sa att det är...
Svar
14
· Visningar
26 026
Senast: turbofling
·
F
Gravid - 1år är det någon som vet var man kan köpa långa strumpor, helst upp till knäna typ, till en 11 månaders baby? Blir galen:devil:på alla...
Svar
18
· Visningar
1 532
Senast: furuskär
·
M
Gravid - 1år Var gör det ont när man får foglossningar? Jag är i vecka 19 och imorse när jag klädde på mig började det göra ont nedanför navelen som...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 163
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Har jag haft problem med i stort sett hela graviditeten. Min blodvärde är äckligt lågt, och iom att jag legat mycket still pga foten...
2
Svar
31
· Visningar
5 281
Senast: Stinaelin
·
Gravid - 1år Är det "farligt"? Eller ja, dumt att göra? Om det är dumt, gäller samma när man ammar?
Svar
3
· Visningar
1 103
Senast: CillaW
·
Gravid - 1år Är det nån som har någon smart lösning de vill dela med sig av? Vi har en öppen spis med kasett som vi värmer upp vårt hus med, den är...
Svar
13
· Visningar
4 972
Senast: boccia
·
Gravid - 1år Ska i väg nästa helg och shoppa till lillen som är på väg. Jag undrar nu vad ni köpte innan bebisen kom? Hur mycket? skriv gärna...
2
Svar
39
· Visningar
7 854
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år Visade idag ultraljudsbilden (från nuvarande graviditeten) för en kompis. Hon utbrast direkt "Men ååååh, det är ju flicka det ser man...
Svar
12
· Visningar
7 423
Senast: raggarn
·
Gravid - 1år Min kompis fick en liten flicka förra veckan och jag ska snart hälsa på dem, och vill ju ha med mig en liten present. Men vad ska jag...
2
Svar
20
· Visningar
3 181
W
Gravid - 1år har letat o letat o hittar inget svar=(( frågan är: ja fick missfall 3 aug, var i 6 v kanske.... gjorde nyss ett nytt test som vissar...
Svar
5
· Visningar
1 054
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Håller ju på med packandet av väskan inför bf. Amningsbh ska ju införskaffas, men hur fasen ska man veta storlek? Har ju förstått att...
Svar
2
· Visningar
976
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Nu ger vi snart upp och börjar gå istället... Fram till att Alice var 2 månader fungerade det jättebra att åka bil med henne, hon...
2
Svar
32
· Visningar
5 448
·
M
Gravid - 1år Tror jag kört slut på mig själv, är gravid och orken är helt slut. Kan inte slappna av och känner mig tvungen att göra en massa saker...
Svar
6
· Visningar
1 450
Senast: Mirac_
·
Gravid - 1år Läget är som följer. Sam kommer antagligen någongång under vintern att börja gå. Då är det ju rätt så kul om han kan göra det ute också...
Svar
6
· Visningar
1 276
Senast: ameo
·
V
Gravid - 1år Min sambos kollegas fru är i samma vecka som jag (vecka 15), dock över 30 år och då får man tydligen göra ultraljud tidigare än mig som...
Svar
6
· Visningar
1 172
·
M
Gravid - 1år Att folsyra är något man bör ta extra vid graviditet har jag läst mig till, men det finns ju hur mycket som helst! Vad bör man ta för...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Gandalf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka