Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad jag lider med er Det är så jobbigt med vardagsgrejer som inte funkar! Elina är inne i nåt slags språng nu och krånglar en del med sömnen, maten, och bilåkandet ... inte så illa som er dotter verkar tycka att det är, Elina är superglad så fort man stannat och börjar plocka med henne, men skriker när bilen åker.
Sam hade en sån period också, jag har en väninna som bor 45 minuter bort och det blev inte många besök. En gång fick jag stanna i en by, ösregn, beckmörkt och en gallskrikande Sam som klamrade sig fast vid mig så fort jag försökte sätta ned honom igen.
Veckan efter bestämde vi oss för att åka till stranden och låna lite sten till vår öppna spis, Sam skrek HELA vägen ner (typ en timme) och HELA vägen upp, men var jätteglad så fort vi tog ut honom. Han var också sketatrött men vägrade sova.
Det enda jag märkte som fungerade var att hålla nappen i munnen tills han tog den. Det låter jättehemskt men man måste ju köra ibland. Och det tog bara ett par minuter så däckade han.