Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk på att Blutsaft inte går att jämföra i styrka mot t.ex. Niferex eller de som börjar på D (vad de nu heter) Jag tar flytande järn annars, men när jag var gravid räckte det inte till (Men jag dricker Järnsaft som smakar mycket bättre och kostar hälften mot vad Blutsaft gör) Så vill man gå ned i styrka med sitt järnpreparat så tycker jag att man måste rådgöra med läkare/BM först så man inte har jättelågt (som t.ex. jag hade)
Inte exakt, (jag o siffror ) men jag vet att nu när jag äter järn ligger det på nittio-någonting.
Har jag rätt när jag säger att bebis inte har någon järnbrist, utan att det bara är jag? Att bebisen "stjäl" det järn den behöver o jag får klara mig på resten.
Har låtit bli järnet idag också, är mycket piggare i huvudet, inte illamående. Tänkte ge Niferexen ett sista försök o äta det bara på kvällen o se om det är bättre.
Men jag har ätit Vi-Siblin under tiden. I början åt jag det nog 3-4 ggr per dag för att hålla igång magen. Det är fibrer som bulkar upp, så det "laxerar" inte. Laktulos däremot var rena giftet och hjälp vad magknip jag fick av det.
Dock köpte hon fel, o kom hit med stolpiller... Har vid två tillfällen haft så ont att jag faktiskt använt dom, och dom hjälper, men jävlar vad ont det gör första halvtimmen.