bästa sättet att förebygga bristningar??

Sv: bästa sättet att förebygga bristningar??

ja det finns ju en massa SPA-produkter som kör på hela chokladgrejen =)

massera regelbundet fyra gånger i veckan i ca 10 min.

Borde det inte vara samma sak som att ha sex 4 gånger i veckan i 10 minuter?
Låter nästan som oljan är framtagen av någon som vart väldigt sexuelltundernärd och lyckats hitta en metod att få ner sin karl :rofl:

tinissen skrev:
lät lite läskigt;)

Kolla innehållsförteckningen så innehåller de säkert samma saker (Fast smöret kanske innehåller salt...men och andra sidan så är nog saltet lika dåligt som mineraloljor)

funderar lite på babyolja med men de kanske är mkt kladdigare??

Dyrt om inte annat, är ju nästan ingenting som skiljer mer än namnet på oljorna man använder i matlagningen.

Duscha/bada och innan du torkar dig smörjer du in dig med olja, då blir det inte kladdigt.

Duscha/bada och innan du torkar dig smörjer du in dig med olja, då blir det inte kladdigt.

jo jag vet... jag provade barnängens (hade väldigt torr hy efter en brandolycka, funkade fint!) men jag tyckte den kändes så "klibbig" även om man var torr. den där mandeloljan tror jag jag skippar och definitivt smöret!!;)

Låter nästan som oljan är framtagen av någon som vart väldigt sexuelltundernärd och lyckats hitta en metod att få ner sin karl :rofl:

han struntar nog ifall jag köper olja eller ej??! han behöver ingen anledning anser han:rofl::rofl:

Jag ska nog kanske köpa den när det blir fler barn för min kille vägra vara där nere de sista 2 månaderna för Rasmus låg så långt ner, när Rasmus sen väl var ute ja då ska man hålla på å blöda i flera dagar å han vill minsan inte se ut som någon motorsågsmassak!

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Bufera
·
Hundhälsa Hej, Min hund har pormaskar (blackheads) på sin mage och främst på hunden runt/på penis. Är det någon som har tips om hur man bästa tar...
Svar
1
· Visningar
442
Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 438
Senast: Lingon
·
Hemmet Min brunn är tom och jag blir utan vatten i minst tre veckor. Brunnsborrning är beställd och jag prioriteras, men det kommer ändå att ta...
2
Svar
26
· Visningar
1 322
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar