Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hu, så hemskt, men med tur, så får allt bra i slutändan. Vi hoppas på det i alla fall..
En liten uppmuntran:
Sonen föddes knallblå, andades inte och var helt borta och lealös. Han är i dag en helt fullt frisk och normal 17-åring, så jag hoppas ni har samma tur som vi hade.
kanske skänker jag lite hopp nu, och det är aldrig fel att ha, men när jag föddes hade jag också bajsat i vattnet, föddes med en svår lunginflammation, problem med andningen och fick ligga i kuvös i flera veckor.
Men se, jag repade mig bra, sitter ju här nu och har aldrig mått bättre!
Sjukvården idag är så pass bra, så dom klarar av rätt mycket!
Styrkekramar till er!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.