Hej och hopp.. gravid.. Hurra eller nått!

Sv: Hej och hopp.. gravid.. Hurra eller nått!

Jag kör med strategin att inte kolla när jag är på toa, jag blir lugnare av det har jag märkt. Får man en störtblödning så märker man ju det ändå. Jag har haft två kraftiga blödningar (och småblödningar också) under min graviditet, och det har inte visat sig vara något missfall. Så man kan ju blöda ändå, och bebben kan ju må hur bra som helst. Men jag förstår verkligen din oro, jag är fortfarande jätteorolig fast jag är snart i v.22...Jag hoppas det går hela vägen för dig!!!!

GRATTIS :D

Är själv i v.10 och jag är själv väldigt orolig och nojig.

Man får försöka skjuta bort tankarna och bara njuta istället

/ C :)

Grattis!! :banana:

Jag blir ju inte alls avis när jag läser dessa trådar..ändå låter jag inte bli:D Vill också...men när jag räknade på det igår borde vi vänta 3 år så att jag inte har så mycket av utbildningen kvar.:bump: ca 1100 dagar :D

Ha ha. Går in i v 9 + nån dag. Var på tidigt ultraljud förra veckan! Hi hi då såg jag den! 2 cm knappt och hjärtat som pickade!

Ska dit igen om 2 veckor..fortfarande vågar man inte släppa oron, men hoppet blir större vecka för vecka. Har inte berättat för nån ännu,, bara sambon och en god vän vet..:bump:

Å Grattis! :bump::bump:

Hoppas du haft din beskärda del av att saker och ting går fel, den här gången ska det gå bra - hela vägen! :banana:

Åh vad mysigt :love: Oftast när det går fel har jag läst att det är att hjärtat inte kommer igång, så har man sett hjärtat är det betydligt större sannolikhet att det går bra ! Jag håller tummar och tår!

Ahha hjärtat DET var ju härligt att höra! Ska till BM på måndag. Känns väldigt mycket lugnare nu:)

Liknande trådar

Övr. Barn vet inte ens riktigt vad jag vill med detta eller vad jag egentligen vill skriva, me. Behöver nog bara skriva av mig... Jag har mått...
2 3
Svar
49
· Visningar
9 517
Senast: Treo
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 895
Senast: Milosari
·
Relationer Du var som ett gift som spred sig genom varenda ven i min kropp. När du kom in i mitt liv så tappade jag allt annat. Det fanns bara du...
2
Svar
23
· Visningar
2 428
Senast: Miran
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 376
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka