Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Ska det sitta kloss mot instrumentpanelen eller inte? På Vägverkets hemsida står följande: Babyskyddet ska sitta stadigt. Luta det...
Svar
6
· Visningar
1 515
Senast: Ishtar
·
S
Gravid - 1år usch känns som jag gör nya trådar för minsta lilla. bara för att man vill bli gravid så ser man minska lilla tecken..hihi.. ni som har...
Svar
3
· Visningar
4 316
Gravid - 1år Hur har ni gjort? Är det mer värt att köpa nytt/beg. eller hyra? Hyra finns hos If för 102kr/månad, 150kr i frakt/stol och sista stolen...
Svar
7
· Visningar
1 126
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år Jag ska sälja min lilla tuffa sportiga bil nu, inser att en större bil är att fördra! Har hittat en super fin saab 9-5 kombi o e sugen...
Svar
11
· Visningar
1 347
Senast: Bebben
·
Gravid - 1år Jag är inte gravid, men vill ändå lägga den här tråden här, eftersom jag känner mig mest hemma här. Dessutom har jag aldrig upplevt...
Svar
4
· Visningar
1 002
Senast: miss_kala
·
Gravid - 1år Det här är kanske helt i sin ordning och en ganska fånig fråga. Men jag blir galen! Dottern är knappa 2 veckor bara och jag antar att...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 851
Senast: Marre.N
·
S
Gravid - 1år igår trodde jag att jag hade ägglossnig, vaknade med av att jag hade lite ont i magen. men inte så farligt...sen vid typ 11 tiden fick...
Svar
9
· Visningar
12 341
Senast: saffran2
·
S
  • Låst
Gravid - 1år hej. jag tror att jag har ägglossning idag. känns så. men eftersom att samon jobbar kväll så kommer vi inte kunna ha sex just idag.. men...
Svar
10
· Visningar
1 980
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år ..och spänner i min mage mest hela tiden. Antar att det är normalt men det är rätt drygt. Det känns som en blandning mellan typ ett...
Svar
6
· Visningar
814
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Idag har jag gått över 11 dagar. :crazy: Igår fick vi tid till igångsättning på måndag morgon. Nu undrar jag lite över vad Bukes...
Svar
19
· Visningar
4 089
Senast: Mitten
·
M
Gravid - 1år Hur gammal var du när du fick barn och var det planerat?
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 837
Senast: majeld
·
D
Gravid - 1år Hejsan allihopa. Ni som har bebisar, är gravida eller haft bebisar och häst, hur har ni gjort? Nu är jag gravid i vecka 9 :banana...
2
Svar
25
· Visningar
2 371
Senast: Dunis
·
Gravid - 1år Jag har förstått att förvärkar tidigt är vanligare ju fler barn man får. Är det det jag får, ja sammandragningar alltså, när jag är ute...
Svar
5
· Visningar
939
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år Ni som ammat, när fick ni tillbaka mensen? Inte för att jag saknar den... ;)
2
Svar
22
· Visningar
1 763
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Hittar inget på slv.se, är det ok för Rasmus (10½mån) att äta ädelostsås? Osten är pastöriserad + tillagad.
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: jerseyko
·
S
Gravid - 1år ja, är brio en bra vagn?
2
Svar
22
· Visningar
1 854
Senast: boccia
·
Gravid - 1år Vad säger ni om det? Går det eller blir det bara gråt om bebis inte ser mig? Har hittat kanonpris på en Teutonia Timmy med en Carena...
2
Svar
22
· Visningar
3 473
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år jaghar en teutonia prestige ska man ha en madrass i botten?? Tycker att den är hård, eller jag kanske bara är nojig?? Har ni det??
Svar
7
· Visningar
3 707
·
Gravid - 1år Syrran dingförklarade mig när jag sa att, ja, vi har då aldrig gett våran unge smörgåsrån. VA ? nästan skrek hon, varför då ? Ja sa jag...
2
Svar
33
· Visningar
5 341
F
Gravid - 1år BIM idag.....och ingen tant röd som knackat på än...:bump (stabil Bukeanvändare som väljer att vara anonymous;))
Svar
12
· Visningar
1 028
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka