Hur gammal var du när du fick barn?

Sv: Hur gammal var du när du fick barn?

*kl*
Lilleman kommer i December och jag är 26 sambon 24 han är efterlängtad och planerad!:)

21 med första och det ver helt enligt planerna. En liten hemlis är att vi börjar planera ett andra...

Alla mina barn är planerade!

1a barnet fick jag när jag var 21 år
2a barnet fick jag när jag var 23 år
3e barnet fick jag när jag var 26 år

Träffade barnens pappa när jag var runt 15,gifte mig när jag var 22 år,skilde mig när jag var 37 år!

22 sambon var 28.
Isak blir nu 4 mån.
Vi ville ha barn men att det blev så tidigt var inte planerat

*kl*

Sonen är född det året då jag blev 23 och sambon 20, han var oplanerad och jag upptäckte att jag var gravid i v 7 när vi varit ihop i 10 veckor så det gick snabbt trots preventivmedel.

Men han är det underbaraste som finns i våra ögon fast han ärvt sin mors korta stubin och envishet, det hade inte varit fel om han ärvt sin fars humör istället ;)

Men det är det som gör honom till den han är och vi älskar han högt!!

Lillemannen blev 8 år iår! Det är helt otroligt hur fort tiden går!

*kl*
Jag kommer att vara 37 år och min man 41 i december då vår pojke föds. Mycket planerad och efterlängtad :love:

kl
26 och 28. Halvplanerat. :)

**Knapplån**

Jag var 30 med första och 34 med andra.
Båda var planerade. :laugh:

// Anna

kl
21 med första, 28 med andra, båda planerade.

kl

Jag 27, sambon 39. Ja det var planerat. Han var 23 med sitt första barn (dock inte jag som är mor till henne :D).

jag kommer vara 21 1/2 och sambon 34 om den lille kommer i mars som det är väntat... :) varken planerat eller oplanerat men väldigt välkommet :love::love:

29 år när jag fick mitt första barn, och 32 när det andra barnet kom. Ja bägge två var planerade, eller vad man ska säga. Vi räknade i vart fall att det skulle bli till sas, och de blev till.

När första barnet föddes så hade vi varit tillsammans i 8 år, varit gifta knappt 1 år.

Har två döttrar som båda är planerade.
Första var jag 20 och min man 24 och andra var jag 22 och min man 26...
Ett tredje finns i tankarna om ett par år...;)

*kl*

Om allt går som planerat kommer vårt lilla pyre i december, då är jag 24 och min sambo 34! Pyret är sådär planerat...;)

jag var 21 när det blev till och hade precis fyllt 22 när han föddes. Var inte planerat att jag skulle bli gravid men så blevv det.
Nu fyller han 2 år i dec och är världens goaste unge....:)

Det krävdes dock 3 graviditets prov på bvc för att fast ställa att jag bar gravid.:crazy:

/// Lady_ann

Jag var 27 och maken 31 år. Dottern var inte planerad men väldigt välkommen.

Jag fyllde 19år 17dagar innan han kom. Det var inte planerat, Men han är min prins :love:

Knapp

Man blir lite smårädd när man läser här hur många det är som var oplanerade :eek: Så kan inte låta bli att undra om det är skydd som inte fungerat som det ska då? Ni får gärna svara om ni vill, jag som skyddar mig och verkligen inte vill bli gravid, blev lite rädd :D

Liknande trådar

Gravid - 1år Fick efter min tredje graviditet åderbråck på ena benet, inte särskilt mycket. Men det har blivit mer och mer hela tiden sedan dess, nu...
Svar
10
· Visningar
777
Senast: Humla
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
565
Senast: Bufera
·
Gravid - 1år Är det någon som har/haft hörselkåpor till en bebis på 3 månader? Vilket märke och hur har passformen varit? :) Det är ingen...
Svar
10
· Visningar
406
Senast: VLMF
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka