Hur gammal var du när du fick barn?

Sv: Hur gammal var du när du fick barn?

Maja var planerad. Vi slutade skydda oss och hon blev till på en gång :love:
Jag var 29 år när jag hon föddes (29/4-08), fyllde 30 år 4 dagar senare :D Sambon blir 35 år i september.

Barn 1: 19 år
Barn 2: 21 år (fyllde 22 senare det året)
Barn 3: 29 år

Alla 3 har varit planerade.

Jag var 21 år och 8 månader för att vara exakt. Exet var 21 år och några dagar. Det var oplanerat fast planerat. Vi skyddade oss inte tog det så tog det.

Mvh

Jag skulle fylla 21 och sambon 36 när Nikki föddes.
Hon var planerad.

Jag var 26 och sambon 34 när första sonen föddes. Kommer vara 28 och 36 när vi får vårt andra barn (om nu allt går bra). Kommer skilja ca 20 månader på dem.

Båda är planerade.

Hur gammal var du när du fick barn? 23, 25, 27, 31 och 33

Var det planerat? 1:a, 2:a och 3:e var planerade, men inte 4:e och 5:e!

19 med första, inte planerad men inte oväntad. Ny sambo och tre planerade barn vid 28, 30 och 31. Alla lika älskade:love:

Nyss fyllda 25 när dottern föddes. Hennes pappa är 31, och hon är planerad. Tog sig på första försöket :) :love:

Hur gammal var du när du fick barn och var det planerat?

Jag var 28 (fyllde 29 en månad senare), min man hade fyllt 32 en vecka innan, och hon var planerad. 30 när andra barnet (planerat) föddes, fyllde 31 senare samma månad.

Jag var nästan 30 år med ettan,31 med tvåan,33 med trean och nästan 35 med fyran.Alla planerade utom fyran.

kl

Jag kommer att fylla 24 år ca en månad efter att jag blir mamma (om bebisen kommer när den ska). Min man kommer att vara ganska exakt 29,5år =)

//julia

*kl*
Jag var 26 och exet var 28 och nej, hon var absolut inte planerad. Eller?
Vi hade sex EN gång utan skydd, och jag ville eg inte ha barn men precis den dagen firade vi att jag tagit universitetseksamen och fått jobb så vi tänkte ja, vad katten, vi chansar.

Det underliga var bara att jag kände direkt dagen efter att oj, det tog nog. Men jag vet inte om det bara var mentalt eller om jag faktiskt kände det.

Och hon är mitt livs bästa 'olycka' :love::love:
utan min prinsessa vore jag ingenting, jag hade ju inte ens överlevt utan henne att kämpa för.

*kl*
Om allt går vägen kommer jag vara 24(,5) och sambon ganska precis 31.
Planerad men någon månad tidig. ;)

Blev gravid som 18 men hann fylla 19 innan han kom...
Pappa va 22 men hann fylla 23 innan han kom...
Han var oplanerad men välkommen...:love:

Jag va 16 år och de va inte planerat, och vart tyvärr lämnad ensam med min lilla pojke men de fungerar galant ändå:D

22 med ettan, inte planerad och 27 med tvåan, planerad.

Liknande trådar

Gravid - 1år Fick efter min tredje graviditet åderbråck på ena benet, inte särskilt mycket. Men det har blivit mer och mer hela tiden sedan dess, nu...
Svar
10
· Visningar
778
Senast: Humla
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
565
Senast: Bufera
·
Gravid - 1år Är det någon som har/haft hörselkåpor till en bebis på 3 månader? Vilket märke och hur har passformen varit? :) Det är ingen...
Svar
10
· Visningar
406
Senast: VLMF
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat