Barnvagn som inte går att vända, till bebis?

Sv: Barnvagn som inte går att vända, till bebis?

jag tycker inte att man ska ha bebisar och små barn framåtvända, det blir så opersonligt och så mkt intryck.
Jag har helst "storasyster" mot mig fortfarande (3,5 år), om hon mot förmodan ska åka vagn.

jag tycker inte att man ska ha bebisar och små barn framåtvända, det blir så opersonligt och så mkt intryck.
Jag har helst "storasyster" mot mig fortfarande (3,5 år), om hon mot förmodan ska åka vagn.

Får inte 3,5åringen samma intryck när hon går själv? Eller hon går baklänges och tittar på dig;)?
Kan till viss del hålla med dig när det gäller små barn.

nja, då har man ju kontakt på ett annat sätt än när de sitter i vagnen.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 691
Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
8
· Visningar
1 103
Senast: Jenka
·
Övr. Barn Vi har idag en Emmaljunga, vi är nöjda med den förutom att den är enorm. Men dottern sover gott i den och den känns gedigen och rejäl...
2
Svar
22
· Visningar
2 212
Senast: ako
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 165
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar