Brio? bra eller dåligt?

Sv: Brio? bra eller dåligt?

ja, är brio en bra vagn?

Jag har en BRIO happy duo och tycker den fungerar jättebra. Har precis bytt hårdliften mot sittvagnen till min dotter som är 5 månader och hon är helnöjd. Super att sittvagnen är vändbar så hon kan sitta vänd mot mig nu i början och helt liggläge är oxå bra när hon däckat =)

Vi köpte vår på rea på babyproffsen, det var nog i mellandagarna om jag inte minns helt tokigt. Passa på då för då rear de ut förra årets årsmodeller. Vår är alltså en 2007 men köpt ny 2008. Tror vi gav 3000 :- för chassi, hårdlift och sittvagn.

Jag har en BRIO happy duo och tycker den fungerar jättebra. Har precis bytt hårdliften mot sittvagnen till min dotter som är 5 månader och hon är helnöjd. Super att sittvagnen är vändbar så hon kan sitta vänd mot mig nu i början och helt liggläge är oxå bra när hon däckat =)

Vi köpte vår på rea på babyproffsen, det var nog i mellandagarna om jag inte minns helt tokigt. Passa på då för då rear de ut förra årets årsmodeller. Vår är alltså en 2007 men köpt ny 2008. Tror vi gav 3000 :- för chassi, hårdlift och sittvagn.

det va ju ett kanon pris..får nog bli en brio, när det är dags att köpa vagn:D

Jag är verkligen helnöjd med min brio-vagn, så jag kan utan tvekan rekomendera en brio.

Liknande trådar

Gravid - 1år Fick efter min tredje graviditet åderbråck på ena benet, inte särskilt mycket. Men det har blivit mer och mer hela tiden sedan dess, nu...
Svar
10
· Visningar
777
Senast: Humla
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
565
Senast: Bufera
·
Övr. Barn Jag kikar efter en joggingvagn med två sittplatser. Har ni någon erfarenhet? Thule verkar ju ha bra grejer vad jag förstår, men det...
Svar
16
· Visningar
811
Småbarn En vän till mig är gravid och väntar sitt första barn. Hon bor i Tyskland. Jag håller på att sätta ihop ett litet paket med bra att...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama