Brio? bra eller dåligt?

Sv: Brio? bra eller dåligt?

ja, är brio en bra vagn?

Jag har en BRIO happy duo och tycker den fungerar jättebra. Har precis bytt hårdliften mot sittvagnen till min dotter som är 5 månader och hon är helnöjd. Super att sittvagnen är vändbar så hon kan sitta vänd mot mig nu i början och helt liggläge är oxå bra när hon däckat =)

Vi köpte vår på rea på babyproffsen, det var nog i mellandagarna om jag inte minns helt tokigt. Passa på då för då rear de ut förra årets årsmodeller. Vår är alltså en 2007 men köpt ny 2008. Tror vi gav 3000 :- för chassi, hårdlift och sittvagn.

Jag har en BRIO happy duo och tycker den fungerar jättebra. Har precis bytt hårdliften mot sittvagnen till min dotter som är 5 månader och hon är helnöjd. Super att sittvagnen är vändbar så hon kan sitta vänd mot mig nu i början och helt liggläge är oxå bra när hon däckat =)

Vi köpte vår på rea på babyproffsen, det var nog i mellandagarna om jag inte minns helt tokigt. Passa på då för då rear de ut förra årets årsmodeller. Vår är alltså en 2007 men köpt ny 2008. Tror vi gav 3000 :- för chassi, hårdlift och sittvagn.

det va ju ett kanon pris..får nog bli en brio, när det är dags att köpa vagn:D

Jag är verkligen helnöjd med min brio-vagn, så jag kan utan tvekan rekomendera en brio.

Liknande trådar

Gravid - 1år Vi funderar på att åka på en charter i vår. Men hur gör man med bilstolar? Vi kommer ha med oss en 8 månaders och en 3,5åring. Verkar...
Svar
14
· Visningar
581
Senast: Humla
·
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
773
Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
458
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 583

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka